یوآخیم گاوک بر لزوم پیشبرد اصلاحات در یونان تاکید نمود

به گزارش آخرین خبر، خبرنگاران: رئیس جمهوری آلمان که به یونان سفر نموده است با تاکید براینکه برای اولین بار بعد از مدت ها یک رشد مالی برای یونان پیش بینی می گردد، بر لزوم پیشبرد اصلاحات در این کشور تاکید نمود.

یوآخیم گاوک بر لزوم پیشبرد اصلاحات در یونان تاکید نمود

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، به نقل از روزنامه پاسایر نویه پرسه، یوآخیم گاوک، رئیس جمهوری آلمان که به یونان سفر نموده است در مصاحبه با نشریه محافظه کار چاپ آتن کاتیمرینی تاکید نمود که برای اولین بار بعد از مدتها یک رشد اقتصادی برای یونان پیش بینی می گردد.

وی اضافه نمود: من می خواهم همه یونانی ها را تشویق کنم که این راه سخت (اصلاحات) را ادامه دهند و البته نه به این دلیل که خواسته اروپا را برآورده نمایند بلکه به این دلیل که این راه در جهت منافع یونان است.

رئیس جمهوری آلمان امروز توسط همتای یونانی خود رسما مورد استقبال قرار خواهد گرفت. وی همچنین قرار است یک سخنرانی در موزه آکروپلیس یونان داشته و بر مناسبات تنگاتنگ برلین و آتن تاکید کند.

بسیاری از یونانی ها شرایطی را که در ازای یاری های اقتصادی اتحادیه اروپا به آتن تحمیل می گردد را عامل رکود اقتصادی و بیکاری بالا در کشورشان ارزیابی می نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 271

به "یوآخیم گاوک بر لزوم پیشبرد اصلاحات در یونان تاکید نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوآخیم گاوک بر لزوم پیشبرد اصلاحات در یونان تاکید نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید