شروع به کار فصل تازه پردیس تئاتر شهرزاد از 9 اسفند

به گزارش آخرین خبر، تهران (پانا) - در فصل تازه پردیس تئاتر شهرزاد ، 9 نمایش روی صحنه می رود.

شروع به کار فصل تازه پردیس تئاتر شهرزاد از 9 اسفند

به گزارش روابط عمومی، شهرزاد جعفری رئیس هیات مدیره پردیس تئاتر شهرزاد بیان کرد: در فصل تازه و با مدیریت نو پردیس شهرزاد، شاهد اجراهای متفاوت و تجربه های نو خواهیم بود و دور نو اجراهای پردیس با نمایش های نو از نهم اسفند شروع می گردد.

در دور نو اجراهای پردیس تئاتر شهرزاد، نه نمایش :ترانه های شرقی، خونین زار، آدم ها گوشت گرگ نمی خورند، او و دوستانش، مستخدم، آدیداس، افلیا، اپلیکیشن بابا یاب و بک تو بلک که پرفروش ترین اجرای سال 1400 است، به صحنه می فرایند.

کنسرت-نمایش ترانه های شرقی به کارگردانی سیدجلال الدین دری با بازی امیرعلی دانایی، شبنم قلی خانی، رحیم نوروزی، سمیرا حسینی و سعید زارعی هر شب در دو سانس 20 و 22 به مدت 80 دقیقه روی صحنه می رود. در این نمایش حجت اشرف زاده به صورت زنده ترانه های خاطره انگیز دهه 30 و 40 را اجرا می نماید.

بعلاوه نمایش او و دوستانش با بازی ایمان صیاد برهانی، معصومه بیگی، محسن اعتماد سعید که به صورت گروهی نوشته و کارگردانی شده، در ساعت 18:30 به مدت 60 دقیقه اجرا می گردد.

در سالن شماره یک نیز، نمایش نمایش بک تو بلک به نویسندگی، کارگردانی سجاد افشاریان در ساعت های 18 و 16 به مدت 70 دقیقه به صحنه می رود.

بعلاوه نمایش خونین زار با بازی نسیم ادبی و به نویسندگی و کارگردانی سهراب حسینی در ساعت 20 به مدت 60 دقیقه در این سالن به صحنه می رود.

نمایش آدم ها گوشت گرگ نمی خورند نیز به نویسندگی و کارگردانی فربد همدانی به مدت 70 دقیقه در سالن شماره یک روی صحنه می رود.

در سالن شماره سه نیز نمایش افلیا با بازی رژین پناهی و نویسندگی و کارگردانی مسعود طیبی ساعت 18 به مدت 40 دقیقه روی صحنه می رود.

در همین سالن نمایش مستخدم به نویسندگی و کارگردانی سهند خیرآبادی و بازی مسعود کرامتی، نادر فلاح و شبنم گودرزی هر شب 20:30 به مدت 60 دقیقه روی صحنه می رود.

نمایش آدیداس که پرفروش ترین اجرای مشهد در سال 1400 است، به کارگردانی پویا غازی و با بازی جواد خواجوی، مصطفی محمدزاده و... هر شب ساعت 19 به مدت 55 دقیقه در سالن شماره سه میزبان تماشاگران است.

نمایش کودک و نوجوان بابایاب نیز از نیمه اسفند ماه به نویسندگی و کارگردانی محمد عبدی روی صحنه می رود.

مخاطبان گرامی می توانند با مراجعه به سایت تیوال و هنرتیکت نسبت به خرید و تهیه بلیت اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2082

به "شروع به کار فصل تازه پردیس تئاتر شهرزاد از 9 اسفند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار فصل تازه پردیس تئاتر شهرزاد از 9 اسفند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید