ابراهیمی: کفاشیان چه گلی به سر فوتبال زده که دست بردار نیست؟

به گزارش آخرین خبر، پیشکسوت فوتبال ایران و مربی پیشین تیم ملی با انتقاد از علی کفاشیان، گفت که او نباید نقشی در انتخابات فدراسیون فوتبال داشته باشد.

ابراهیمی: کفاشیان چه گلی به سر فوتبال زده که دست بردار نیست؟

ناصر ابراهیمی در گفت وگو با خبرگراری خبرنگاران در مورد انتخابات روز 10 اسفند فدراسیون فوتبال گفت: از چهار نفری که به عنوان کاندیداهای نهایی ریاست فدراسیون اعلام شدند کریمی، آجورلو و هاشمی را می شناسم اما شناختی از عزیزی خادم ندارم. در این بین کریمی و آجورلو گزینه های فوتبالی هستند چون در فوتبال کار نموده اند اما هاشمی و عزیز ی خادم غیر فوتبالی محسوب می شوند.

وی ادامه داد: بهتر است رئیس فدراسیون فوتبالی باشد اما باید دبیرکل فدراسیون و معاونان همگی کاربلد و مسلط به قوانین بین المللی و زبان انگلیسی باشند تا بتوانند کارها را پیش ببرند. ضمن اینکه مهمترین ماموریت رئیس بعدی فدراسیون این است که مسائل و مسائل اقتصادی را حل نماید.

پیشکسوت فوتبال با اشاره به فعالیت های اخیر علی کفاشیان در ارتباط گیری با اعضای مجمع و حمایت از یک کاندیدای خاص گفت: آقایان می دانند که با وجود 32 رای در استان ها وقتی آنجا را داشته باشند شانس زیادی برای پیروزی در انتخابات دارند، اما برای من سوال است که چرا کفاشیان وارد این مسئله شد؟ کفاشیان در سال هایی که در فوتبال ایران بوده چه گلی به سر فوتبال زده و چه کاری نموده است؟ به اعتقاد من علی کفاشیان هیچ کاری برای فوتبال ننموده و حالا دنبال رای جمع کردن برای یک نفر دیگر است. این آقایان جز اینکه به فیفا و AFC هدیه ببرند و بخواهند خودشان را مطرح نمایند چه کاری کردند؟

ابراهیمی ادامه داد: کفاشیان حالا و آمده می گوید فدراسیون مثل باتلاق شده؛ شما این فدراسیون را به باتلاق تبدیل کردید. راهی که آقایان در فوتبال می رفتند به گورستان بود نه ترکستان و نتیجه آن را هم الان می بینیم. برایم قابل هضم نیست، کفاشیان چه قولی گرفته که اینطور برای یک نفر دیگر کوشش می نماید؟ آقای کفاشیان! شما اشتباهی به فوتبال آمدی و الان هم نباید در فوتبال باشی. آقای خنده! شما به همان دوومیدانی برگرد که تخصصش را داری نه فوتبال. اجاز بدهید که رای گیری به شکل حرفه ای و طبیعی خود پیش برود.

ابراهیمی گفت: فوتبال ما مثل یک بیمار کرونایی که حالش وخیم است در آستانه مرگ قرار گرفته ولی باز این آقایان دست بردار نیستند. نمی دانم چه ازجان فوتبال می خواهند که رها نمی نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1542

به "ابراهیمی: کفاشیان چه گلی به سر فوتبال زده که دست بردار نیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراهیمی: کفاشیان چه گلی به سر فوتبال زده که دست بردار نیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید