روف گاردن: استفاده از آلاچیق در ساخت روف گاردن

به گزارش آخرین خبر، هدف اصلی استفاده از آلاچیق در ساخت روف گاردن ایجاد سایه در زمانی است که گرما و رطوبت تابستان و آفتاب کامل بعد از ظهر آزار دهنده باشد. به خصوص در روف گاردن که مانند سطح زمین درختان بزرگ وجود ندارند تا سایبان بزرگی را ارائه نمایند. مانند درختان، آلاچیق های فضای باز نور را فیلتر می نمایند و در عین حال اجازه می دهند هوا جریان یابد. اما می توان آنها را متناسب با فضای روف گاردن سفارشی کرد. بعلاوه می توان آلاچیق ها را بر خلاف درختان، مستقیما در بالای محوطه قرار داد.

روف گاردن: استفاده از آلاچیق در ساخت روف گاردن

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

استفاده از آلاچیق در ساخت روف گاردن که به عنوان یک عنصر طراحی منظر استفاده می گردد با تعریف فیزیکی فضایی برای استراحت یا صرف غذا به انجام چندین هدف طراحی محوطه در روف گاردن یاری می نماید. آلاچیق ها عنصری از ارتفاع را برای تعادل وزن بصری، به محوطه اضافه می نمایند. بعلاوه فضایی نیمه محصور را به فضای باز و منظره اطراف بام ایجاد می نمایند. بنابراین آلاچیق امکان بهره مندی آسان و راحت مزایای روف گاردن مانند هوای تازه و خنک، عایق حرارت و محافظت دربرابر عوامل محیطی و… را به همراه دارد.

افزایش ارزش و جذابیت با آلاچیق برای روف گاردن

استفاده از آلاچیق برای روف گاردن، حسی از زندگی زیبا و جاودانه در فضای باز را به فضاهای ساده می دهد. ساختار جامد آلاچیق، طراحی منظر بام سبز را هم از نظر بصری و هم از نظر فیزیکی بهبود می بخشد. بعلاوه محیطی خصوصی را ایجاد می نماید و آن را با چشم انداز بام منزل پیوند می دهد. آلاچیق بعلاوه بلافاصله آرامش، دور هم جمع شدن با دوستان و خانواده و لذت بردن از زندگی را تداعی می نماید. این یک سرمایه گذاری در طراحی روف گاردن شما است. که می تواند به وسیله کل خانواده استفاده گردد و دارایی باورنکردنی برای ارزش و سطح راحتی فضای زندگی شما است.

جادوی واقعی در استفاده از آلاچیق برای روف گاردن زمانی اتفاق می افتد که در محوطه قرار گیرد و آغاز به ارائه فرم و عملکرد به فضای روف گاردن شما کند. آلاچیق ها از لوسترها و پنکه های سقفی تا بلندگوهای کوچک، ریسه های روشنایی و حتی پارچه پشتیبانی می نمایند. بعلاوه ستون های آلاچیق مکان مناسبی برای وسایل روشنایی است که نور را در دو جهت بالا و پایین می تابانند. بنابراین نورپردازی موثری را برای محوطه سازی روف گاردن شما ایجاد می نمایند. و راحتی شما را افزایش می دهند و زمانی را که می توانید در بیرون سپری کنید طولانی تر و لذت بخش تر می نمایند.

استفاده از آلاچیق در ساخت روف گاردن، فضای باز را توسعه می دهد، گزینه های طراحی متنوعی را ارائه می دهد، و می توان آن را متناسب با بودجه ای کم طراحی کرد. اگر در پی راهی برای ایجاد یک واحه در فضای باز هستید، راهی که انرژی یا آرامش و یا هر دو را ارائه دهد، آلاچیق می تواند برترین پیشرفت برای روف گاردن شما باشد.

گزینه های طراحی فراوان با آلاچیق برای روف گاردن

هنگامی که تصمیم به استفاده از آلاچیق در ساخت روف گاردن می گیرید اولین چیزی که باید درنظر بگیرید طراحی آن است. یک متخصص منظر می تواند به شما در طراحی آلاچیق از ابتدا یاری کند. و می تواند آن را به صورت سفارشی در روف گاردن شما بسازد یا می توانید یک نمونه آماده را بخرید. شکل آلاچیق ها معمولا به مستطیل ها و ابعاد ثابت محدود می گردد. اما امکان ساخت سفارشی تمام قطعات برای مونتاژ و نصب حرفه ای در بام سبز شما وجود دارد. تصمیم بعدی شما مواد ساخت آلاچیق خواهد بود. مواد مختلفی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند و همه مزایا و معایبی دارند.

  • چوب تحتفشار: آلاچیق چوبی تحت فشار اغلب کم هزینه ترین گزینه شماست. آنها طول عمر معقولی خواهند داشت، اما الوارهای تحت فشار می توانند به مرور زمان منحرف شوند و ترک بخورند.
  • چوب سرو: سرو یک انتخاب محبوب برای آلاچیق در ساخت روف گاردن است. این چوب به طور طبیعی در برابر حشرات مقاوم است. آلاچیق سرو گران تر از آلاچیق تحت فشار است، اما معمولا عمر طولانی تری خواهد داشت.
  • وینیل: اگر در پی آلاچیقی هستید که احتیاج به نگهداری بسیار کمی دارد، وینیل مطمئنا ارزش توجه را دارد. با این حال، شما نمی توانید به راحتی یک آلاچیق وینیل را رنگ کنید، بنابراین انتخاب رنگ شما محدود است.
  • فایبرگلاس: آلاچیق های فایبرگلاس عموما گران ترین نوع هستند. اما مزایای قابل توجهی در ساخت روف گاردن دارند. آلاچیق های فایبرگلاس بسیار مستحکم هستند و به شما ظاهر تمیزتری می دهند. فایبرگلاس را می توان به هر رنگی رنگ آمیزی کرد. در نهایت، آلاچیق های فایبرگلاس برای افزودن به روف گاردن عالی هستند. فایبر گلاس به علت وزن سبک به همان پایه های عمیقی که مواد دیگر دیکته می نمایند احتیاج ندارد. بعلاوه وزن کمتری را به بار متحمل ساختمان اضافه می نمایند که در این صورت ایمن تر هستند.

حریم خصوصی

استفاده از آلاچیق در ساخت روف گاردن می تواند فرم و عملکرد را به فضاهای زندگی شما در فضای باز اضافه کند و یک اتاق بیرونی را تعریف کند. فضای باز اطراف ستون ها و گوشه ها می توانند منظره اطراف را نشان دهند. در حالی که تیرها و تیرچه ها سقفی را در بالای سر ایجاد می نمایند. با استفاده از این عنصر طراحی می توانید فضایی خصوصی را در پشت بام خانه خود ایجاد کنید، بدون اینکه از لذت تماشا فضای اطراف محروم شوید. آلاچیق ها فضایی را برای فعالیت های خانواده فراهم می نمایند. و در عین حال یک نقطه بصری از همگرایی و علاقه معماری ایجاد می نمایند. تمام این موارد عناصر اصلی عملکرد آلاچیق، برای تعریف یک فضا هستند.

جهت دریافت مشاوره رایگان به سایت راددیزاین به نشانی https://raddesign.ir مراجعه نمایید…

منبع: اتاق
انتشار: 18 فروردین 1401 بروزرسانی: 18 فروردین 1401 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2058

به "روف گاردن: استفاده از آلاچیق در ساخت روف گاردن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روف گاردن: استفاده از آلاچیق در ساخت روف گاردن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید