اعلام آمادگی نمایشگاه آفتاب برای برگزاری نمایشگاه کتاب 1402

به گزارش آخرین خبر، ایسنا/ براساس گزارش های واصله، اعلام آمادگی نمایشگاه آفتاب برای برگزاری نمایشگاه کتاب 1402 صورت گرفت.

اعلام آمادگی نمایشگاه آفتاب برای برگزاری نمایشگاه کتاب 1402

عباس تقدسی نژاد، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی آفتاب تهران درباره برگزاری نمایشگاه کتاب 1402 گفت: هیات 12 نفره از کارشناسان وزارت فرهنگ و ارشاد به مدت سه ساعت از امکانات، تجهیزات و محیط پیرامونی نمایشگاه بین المللی آفتاب تهران (شهر آفتاب) بازدید کردند تا در خصوص آمادگی این نمایشگاه برای برگزاری نمایشگاه کتاب 1402 به جمع بندی برسند.

بازدید کارشناسان وزارت فرهنگ از نمایشگاه آفتاب برای آنالیز برگزاری نمایشگاه کتاب

وی با بیان اینکه کارشناسان به صورت شفاهی اعلام کردند که این نمایشگاه آمادگی برگزاری نمایشگاه کتاب را دارد، اضافه کرد: البته اعلام کردند که گزارششان را در اختیار وزیر فرهنگ و ارشاد قرار داده تا او تصمیم نهایی را در این خصوص اخذ کند.

نمایشگاه آفتاب آمادگی برگزاری نمایشگاه کتاب 1402 را دارد

مدیرعامل نمایشگاه آفتاب تهران گفت: از نظر فنی و اجرایی نمایشگاه آفتاب آمادگی برگزاری نمایشگاه کتاب 1402 را دارد و باید ببینیم که مسئولان امر در این زمینه چه تصمیمی می گیرند.

وی با بیان اینکه مدیران قبلی نمایشگاه آفتاب تمایلی به برگزاری نمایشگاه کتاب در اینجا نداشتند اما سال جاری ما پیش دستی کردیم و پیشنهاد برگزاری نمایشگاه کتاب 1402 را در نمایشگاه آفتاب دادیم، گفت: براساس ظرفیت موجود و ظرفیت مرکز تجارت جهانی که بهمن به بهره برداری می رسد نمایشگاه آفتاب ظرفیت مسقف لازم برای برگزاری نمایشگاه کتاب را دارد.

به گفته تقدسی نژاد، به کارشناسان وزارت ارشاد تاکید کردیم که ما 70 هزار متر فضای ساختمان تجارت جهانی و 40 هزار متر ظرفیت فعلی نمایشگاه را آماده می کنیم و 15 هزار متر نیز فضای مسقف موقت ایجاد می گردد اما اگر قرار باشد هزینه کنیم و نمایشگاه کتاب به اینجا منتقل نگردد این هزینه آزاد برای ما است و آنها نیز اعلام کردند که موضوع را به اطلاع وزیر می رسانند.

انتقال نمایشگاه کتاب به مجموعه آفتاب با تصمیم وزیر فرهنگ

وی در خصوص معین تکلیف نهایی انتقال نمایشگاه کتاب به مجموعه آفتاب گفت: گزارش طی چند روز آینده در اختیار وزیر فرهنگ و ارشاد قرار میگیرد و بعد از آن وزیر باید در این خصوص تصمیم گیری کند.

مدیرعامل نمایشگاه آفتاب تهران اضافه کرد: در این رابطه با شهردار تهران صحبت کردم و به وی نیز اعلام کردیم که به لحاظ فنی و اجرایی تیم نمایشگاه آفتاب توان برگزاری نمایشگاه کتاب 1402 را دارد و طی دو سه ماه می توانیم فضای موقت را نیز آماده کنیم که آقای زاکانی قول داد در جلسه هیات دولت این موضوع را پیگیری کند.

منبع: همگردی
انتشار: 25 آبان 1401 بروزرسانی: 25 آبان 1401 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2220

به "اعلام آمادگی نمایشگاه آفتاب برای برگزاری نمایشگاه کتاب 1402" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی نمایشگاه آفتاب برای برگزاری نمایشگاه کتاب 1402"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید