افزایش 29 درصدی فراوری ایران خودرو، سهم 53 درصدی در فراوری سواری کشور

به گزارش آخرین خبر، آمار و اطلاعات فراوری در گروه صنعتی ایران خودرو حکایت از افزایش 29 درصدی فراوری در آبان ماه نسبت به مهرماه سال جاری دارد.

افزایش 29 درصدی فراوری ایران خودرو، سهم 53 درصدی در فراوری سواری کشور

به گزارش گروه مالی خبرنگاران ایران خودرو پیروز شد، در آبان ماه سال جاری 43 هزار و 369 دستگاه خودرو به فراوری برساند که در هم سنجی با فراوری مهرماه حکایت از رشد 29 درصدی دارد. تیراژ فراوری مهرماه این خودروساز 33 هزار و 608 دستگاه خودرو بوده است.

بزرگ ترین خودروساز کشور در آبان ماه سال جاری با فراوری پنج هزار و 834 دستگاه خودرو بیشتر نسبت به مدت مشابه پارسال نیز رشد بیش از 15 درصدی را رقم زده است. در آبان سال گذشته ایران خودرو 37 هزار و 535 دستگاه خودرو فراوری و روانه بازار نموده بود.

این خودروساز کشور با سهم 53 درصدی در بازار خودروی سواری کشور در آبان ماه سال جاری، در صدد است تا با حمایت از سوی نهاد های حاکمیتی، فرایند افزایشی فراوری را تا سرانجام سال ادامه داده و با افزایش عرضه، شرایط ایجاد شده در بازار خودروی کشور و فرایند نزولی قیمت که در راستا رضایت مشتریان واقعی است را حفظ کند.

در روز های اخیر با تصمیم وزارت صنعت، معدن و تجارت، آزادسازی اسناد خودرو های در رهن و عرضه خودرو های مانده در پارکینگ مشتریان به بازار، شرایط را به نفع مشتریان واقعی تغییر داده و یقینا افزایش تیراژ فراوری نیز در صورت حمایت های لازم از خودروسازان، سبب بهبود بیشتر در بازار خودرو خواهد شد.

تسریع در برنامه های توسعه ای گروه صنعتی ایران خودرو نیز از نتایج پشتیبانی و حمایت از فراوری ملی در کشور خواهد بود. این خودروساز پس از عرضه محصول تازه تارا، رونمایی از کراس اوور تمام ایرانی را در دستور کار قرار داده است و راستا توسعه با حمایت های لازم بیش از گذشته هموار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2001

به "افزایش 29 درصدی فراوری ایران خودرو، سهم 53 درصدی در فراوری سواری کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 29 درصدی فراوری ایران خودرو، سهم 53 درصدی در فراوری سواری کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید