اقدامات اولیه بازگشایی خیابان قیام بجنورد آغاز شد

به گزارش آخرین خبر، خبرنگاران/خراسان شمالی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: بازگشایی انتهای خیابان قیام از سوی کمیسیون های مربوطه شورای شهر در حالِ آنالیز است و اگر دستگاه های دولتی بدهی خود به شهرداری را پرداخت نمایند می توان هرچه زودتر اقدامات مربوط به بازگشایی را شروع کنیم.

اقدامات اولیه بازگشایی خیابان قیام بجنورد آغاز شد

جمشید عین بیگی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه درآمدهای شهرداری برای بازگشایی انتهای خیابان قیام کافی نیست، اظهار کرد: بازگشایی انتهای خیابان قیام بیش از 400 میلیارد تومان اعتبار احتیاج دارد که اگر بدهی 230 میلیارد تومانی دستگاه ها به شهرداری پرداخت گردد می توان هرچه سریع تر بازگشایی انتهای خیابان قیام را اجرایی کرد.

وی با تأکید براینکه در حالِ حاضر جلسات کارشناسی بازگشایی خیابان قیام در شورای شهر برگزار می گردد، افزود: مرحله اول برای بازگشایی، قیمت گذاری املاکی است که باید خریداری گردد.

وی با اشاره به اینکه پس از قیمت گذاری املاک به سرعت توافق با صاحبان ملک را شروع می کنیم، افزود: اگر اعتبارات مناسب در اختیار شهرداری قرار بگیرد بازگشایی انتهای خیابان قیام تا سرانجام سال 1402 به اتمام می رسد.

عین بیگی در مورد دیگر برنامه های شورای شهر، گفت: اصلاح خطوط حمل و نقل و ناوگان عمومی شهر از برنامه های مهم شورای شهر است.

رئیس شورای شهر بجنورد با اشاره به اینکه 12 سال از عمر ناوگان عمومی شهر می گذرد، ادامه داد: وقتی مردم را به استفاده از ناوگان عمومی تشویق می کنیم باید امکانات مربوطه را در شأن مردم نیز فراهم کنیم.

وی افزود: نبود پارکینگ مناسب در مرکز شهر، ساماندهی صنوف، تکمیل پروژه های بزرگ شهر مانند هماهنگ و طلای سفید از جمله موضوعاتی است که مورد توجه اعضای شورای شهر قرار گرفته است.

عین بیگی با اشاره به اینکه در بافت مرکزی شهر در پی ایجاد پیاده راه هستیم، افزود: بار ترافیکی مرکز شهر بسیار زیاد است و طرح های مختلفی برای کاهش این مشکل در شورای شهر آنالیز می گردد.

وی در سرانجام گفت: ایجاد مسیرهای ویژه دوچرخه نیز در حالِ انجام مطالعات است که نتایج آن به اطلاع مردم شهر خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1969

به "اقدامات اولیه بازگشایی خیابان قیام بجنورد آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات اولیه بازگشایی خیابان قیام بجنورد آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید