امتحان دانشگاه مادر جوان همراه با نوزاد یک ماهه

به گزارش آخرین خبر، انتشار خبر و عکسی از دانشجوی کارشناسی پیغام نور واحد شهرستان محروم ریگان واقع در استان کرمان به همراه نوزاد یکماهه اش سر جلسه آزمون، خبرساز و موجب تحسین این مادر شده است.

امتحان دانشگاه مادر جوان همراه با نوزاد یک ماهه

به گزارش ایرنا سمیه آبیار دانشجوی کارشناسی دانشگاه پیغام نور ریگان در فصل امتحانات مجبور به حضور در جلسه آزمون بوده اما از سوی دیگر ضرورت مراقبت از نوزاد یکماهه اش داشته و با هماهنگی مسئولان دانشگاه به منظور اینکه در نبودش در منزل، فرزند دچار اضطراب و نگرانی نشود نوزادش را به محل جلسه آورد تا با آرامش خاطر به سوالات پاسخ دهد.

براساس اعلام دانشگاه پیغام نور استان کرمان، همراهی یک نوزاد در جلسه امتحان مادر دانشجو، موجی از شور و شعف را نیز در دانشگاه ایجاد نموده و نشان داده که ازدواج و فرزندآوری محدودیت و مانع ادامه تحصیل بانوان نیست و یک مادر می تواند ضمن آنکه به وظیفه خود در امر فرزندآوری و تربیت نسل آینده کشور عمل کند، همزمان در عرصه اجتماع و سنگر علم و دانش نیز نقش آفرین باشد.

دانشگاه پیغام نور اعلام نموده با شعار آموزش برای همه، همه جا و همواره امکان تحصیل برای اقشار مختلف جامعه را در سرتاسر نقاط کشور فراهم آورده و به علاوه با فراهم آوردن و انتخاب حوزه امتحانی در هر شهری که دانشگاه پیغام نور دایر باشد، شرایط تحصیل را بیش از گذشته تسهیل نموده است.

براساس آمارها اکنون حدود 15 هزار دانشجو در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در 28 واحد پیغام نور استان کرمان مشغول به تحصیل هستند.

شهرستان ریگان در 285 کیلومتری شرق مرکز استان کرمان واقع شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 4 خرداد 1402 بروزرسانی: 4 خرداد 1402 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2302

به "امتحان دانشگاه مادر جوان همراه با نوزاد یک ماهه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتحان دانشگاه مادر جوان همراه با نوزاد یک ماهه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید