انتظارات بی جای مردان که زنان را فراری می دهد

به گزارش آخرین خبر، زمانی که شما با فردی ازدواج می کنید هر دو انتظارات خاصی را از یکدیگر دارید که بسیاری از آن ها تحت تاثیر تجربیات گذشته هستند.

انتظارات بی جای مردان که زنان را فراری می دهد

مردها دچار اشتباهاتی می شوند که ممکن است باعث بهم خوردن رابطه آنان با همسر یا شریک عشقی شان گردد. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به بیان اشتباهات مردان در ارتباط با زنان می پردازیم.

اشتباهات مردان در ارتباط با زنان

تشخیص به موقع اشتباهات و کوشش در جهت اصلاح آن نه تنها به زندگی در کنار یکدیگر یاری می نماید بلکه ضامن حفظ سلامت فرد و همسر او نیز است.

مسئولیت در قبال تمام گفتار و اعمال همسر

شما می توانید هر زمان که شریک زندگی تان در تنگنا واقع شده است، در کنار او باشید اما نباید تمام مسائل آن ها را به عهده بگیرید. شما می توانید از آن ها دفاع کنید و بعلاوه به آن ها اجازه دهید تا مسئولیت اعمال و رفتار خودشان را به عهده بگیرند.

رها کردن نزدیک ترین دوستان و خانواده از اشتباهات مردان در ارتباط با زنان

شما نباید افراد مهم زندگی خود را به خاطر ازدواج و همسرتان رها کنید. شریک زندگی تان باید مایل باشد که این افراد را در زندگی خود بپذیرد.

خواندن فکر آن ها

آن ها نمی توانند از شما انتظار داشته باشند که فکر شان را بخوانید و باید بدانند که اگر چیزی از شما می خواهند، باید آن را آشکارا و صادقانه بیان نمایند و نمی توانند این توقع را داشته باشند که اگر نیازهای خود را با شما در میان نمی گذارند، خودتان پی به آن ببرید. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب به رفتارهای زشت خانواده شوهر چگونه پاسخ دهیم؟ سر بزنید.

به خطر انداختن اصول و اعتقادات از اشتباهات مردان در ارتباط با زنان

اگر اصول خود را زیرپا بگذارید، آنگاه به یک انسان بی ستون تبدیل می شوید که مستعد هر تغییر و شکستی است. شریک زندگی تان باید بپذیرد که هرگز در خصوص اصول و اعتقادات اصلی خود مصالحه نمی کنید.

دادن دسترسی نامحدود به منابع مالی

همسرتان برای تامین هزینه های زندگی مجلل نباید به شما متکی باشند. آن ها باید برای خود پس انداز داشته باشند و بتوانند از خود مراقبت نمایند و فقط از شما انتظار نداشته باشند که تمام حقوق و عایدی خود را با آن ها تقسیم کنید.

صحبت در خصوص رازها از اشتباهات مردان در ارتباط با زنان

بگذارید همه چیز در زمان خودش ظاهر گردد. اگر با صحبت کردن در خصوص چیزی خاص راحت نیستید، شریک زندگی تان نباید کنجکاو به دانستن آن باشد.

اطاعت کورکورانه

اگرچه عاشق یکدیگر هستید اما به این معنی نیست که باید به طور اتوماتیک در خصوص همه چیز توافق کنید و کورکورانه از هرچیزی همسرتان می خواهد، اطاعت کنید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب به رفتارهای زشت خانواده شوهر چگونه پاسخ دهیم؟را بخوانید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 30 بهمن 1401 بروزرسانی: 30 بهمن 1401 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2266

به "انتظارات بی جای مردان که زنان را فراری می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتظارات بی جای مردان که زنان را فراری می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید