این فیلم گیشه سینما را تکان داد ، 150 میلیارد در سه ماه

به گزارش آخرین خبر، کمدی فسیل با فروش شب گذشته پیروز شد از گیشه 150 میلیارد تومانی گذشته و تعداد مخاطبان خود را از کمدی مطرب عبور دهد.

این فیلم گیشه سینما را تکان داد ، 150 میلیارد در سه ماه

به گزارش خبرنگاران، با فروش بیش از 2 میلیارد و 500 میلیونی شب گذشته فسیل، این کمدی پیروز شد تا گیشه خود را از 150 میلیارد تومان بگذراند و علاوه بر رسیدن به این قله، تعداد مخاطبان خود را از تماشاگران مطرب عبور دهد.

تعداد مخاطبان فسیل درحالی از مرز 3 میلیون و 353 هزار نفر فراتر رفته که این فیلم توانست با فروش شب گذشته، تعداد تماشاگران خود را از 3 میلیون و 300 هزار نفر مطرب عبور دهد.

فسیل برای رسیدن به گیشه 200 میلیاردی، به میانه روزانه 18 هزار مخاطب احتیاج دارد که این آمار، نشان می دهد باید منتظر افتخارآفرینی های بیشتری از این کمدی باشیمبا این آمار، فسیل تنها یک قدم تا رسیدن به عنوان پرمخاطب ترین فیلم یک دهه اخیر سینمای ایران فاصله دارد. این گام البته برای فسیل، کمی بلند است چرا که این فیلم باید در فاصله 50 روز دیگری که به روی پرده است، رکورد 4 میلیون و 250 هزار نفری هزارپا را پشت سر بگذارد.

فسیل برای رسیدن به این قله، به حدود 900 هزار مخاطب احتیاج دارد که اگر این تعداد مخاطب در فاصله 50 روز آینده محقق گردد، با در نظر گرفتن فیمت بلیت، این فیلم علاوه بر اینکه رکورد هزارپا را خواهد شکست بلکه می تواند گیشه خود را به 200 میلیارد تومان برساند که می تواند رکوردهای جذابی را برای این کمدی موزیکال به همراه داشته باشد.

فسیل تا امروز، 55 هزار و 800 سانس نمایش داشته است و همچنان با فاصله، از دیگر فیلم های روی پرده بهتر می فروشد. شهر هرت با بازی پژمان جمشیدی، شاید مهم ترین رقیب این فیلم باشد که از روز 17 خرداد به روی پرده خواهد رفت و احتمالا فروش این فیلم را تحت الشعاع خود قرار خواهد داد. جالب آن که شهر هرت را نیز کریم امینی که هم اکنون فسیل را در مقام کارگردان به روی پرده دارد، ساخته است.

با این حال، فرصت 50 روزه برای فسیل، زمان بسیار خوبی است که بتواند مخاطبان خود را تا رسیدن به یک رکوردشکنی تاریخی، افزایش دهد. بر روی کاغذ، این افتخارآفرینی، کاملا قابل دسترس است چرا که اولا 50 روز آینده، یک زمان طلایی برای سینماها است که به واسطه در پیش داشتن اعیاد و البته فصل تابستان و تعطیلی مدارس و دانشگاه ها، سینماها همیشه با افزایش مخاطب روبرو بوده اند و ثانیا، فسیل برای رسیدن به گیشه 200 میلیاردی، به میانه روزانه 18 هزار مخاطب احتیاج دارد که این آمار، نشان می دهد باید منتظر افتخارآفرینی های بیشتری از این کمدی باشیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 خرداد 1402 بروزرسانی: 7 خرداد 1402 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2304

به "این فیلم گیشه سینما را تکان داد ، 150 میلیارد در سه ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این فیلم گیشه سینما را تکان داد ، 150 میلیارد در سه ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید