بازدید 5 ساعته مونسان از دوازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته

به گزارش آخرین خبر، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دومین روز از دوازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته، به مدت 5 ساعت از سالن ها و غرفه های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.

بازدید 5 ساعته مونسان از دوازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته

بهترین تجربه سفر را با سفرهای ادلیا تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امروز چهارشنبه 24 بهمن 97 پس از حضور در جلسه هیئت دولت در دومین روز متوالی از دوازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته بازدید کرد.

معاون رئیس جمهوری از غرفه استان های خراسان جنوبی، اصفهان، لرستان، کرمان، یزد، خراسان شمالی و اردبیل بازدید و با بخش خصوصی و فعالان این استانها که در نمایشگاه حضور دارند به گفت و گو پرداخت.

معاون رئیس جمهوری در این بازدید با سرمایه گذاران پروژه های گردشگری استان های مختلف که در این نمایشگاه حضور پیدا نموده اند گفت و گو کرد و رسیدگی به موانع و موضوعات مرتبط با این پروژه ها را به معاون گردشگری تاکید نمود.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در گفت و گو با صاحبان اقامتگاه های بومگردی که به صورت گسترده در دوازدهمین نمایشگاه گردشگری حضور دارند، بر معرفی هر چه بیشتر ظرفیت ها و توانمندی های استان ها به گردشگران داخلی و خارجی تاکید نمود.

مونسان همچنین در طول این بازدید که بدون وقفه انجام شد، بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی جاذبه های گردشگری، تاریخی و طبیعی کشورمان تاکید نمود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 251

به "بازدید 5 ساعته مونسان از دوازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید 5 ساعته مونسان از دوازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید