بازگشت تماشاگران برای استقلال آمد نداشت، صدر جدول از دست رفت

به گزارش آخرین خبر، استقلال در بازگشت طرفداران خود به استادیوم بعد از 21 ماه، مقابل نساجی به تساوی بدون گل رضایت داد.

بازگشت تماشاگران برای استقلال آمد نداشت، صدر جدول از دست رفت

به گزارش خبرنگاران، در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر، استقلال و نساجی از ساعت 18 در حضور تماشاگران در استادیوم آزادی به میدان رفتند که این ملاقات گلی در بر نداشت و دو تیم به تساوی رضایت دادند.

با این نتیجه، استقلال یازده امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به آلومینیوم اراک در رتبه دوم جدول باقی ماند و صدر جدول را از دست داد. در سوی مقابل، نساجی هم با پنج امتیاز در رتبه دهم جدول نهاده شد.

این نخستین بار است که تماشاگران بعد از گذشت حدود 21 ماه به استادیوم های فوتبال بازگشته اند و به نوعی می توان این اتفاق را آغاز عادی سازی ها با انجام واکسیناسیون عمومی و بازگشت به روال عادی قبل از شیوع ویروس کرونا دانست.

علیرضا فغانی، داور بین المللی که در فوتبال باشگاهی استرالیا قضاوت می نماید، در بازگشت به ایران، قضاوت این ملاقات را برعهده داشت.

نیمه اول

در دقیقه 9، شوت ایوب کلانتری از روی ضربه ایستگاهی به شکل خطرناکی به سمت دروازه استقلال رفت که رضایی در دو مرحله این توپ را در آغوش گرفت.

در دقیقه 13، استقلال صاحب موقعیت خطرناکی شد که رودی ژستد و امیرحسین حسین زاده این موقعیت را از دست دادند. مجددا ژستد در دقیقه 20 صاحب موقعیت شد که شوت او کم جان بود و حقیقی این توپ را در آغوش گرفت.

در دقیقه 27، شوت دیدنی رضاوند در دقیقه 27 به شکلی خطرناک از کنار دروازه تیم نساجی به اوت رفت.

در دقیقه 29، حقیقی ناجی دروازه تیمش شد و در دو مرحله شوت مردامند و ضربه سر ژستد را دفع کرد و دروازه تیمش را بسته نگه داشت.

در دقیقه 33، حسن نجفی با شوتی خطرناک دروازه استقلال را تهدید کرد و در دقیقه 35، محمد دانشگر با تکل به موقع خود، مانع از گلزنی مهاجم نساجی در موقعیت تک به تک شد و توپ به کرنر رفت.

در دقیقه 40، یک و دوی خوب رضاوند با قاسمی نژاد، موقعیت خوبی را برای رضاوند مهیا کرد و این بازیکن درون محوطه جریمه شوتش را به سمت دروازه زد اما ضربه او از قدرت لازم برای باز کردن دروازه نساجی برخوردار نبود.

نیمه دوم

در دقیقه 62، رودی ژستد توپ ارسالی به مقابل محوطه جریمه را به خوبی کنترل کرد ولی شوت محکم این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 68، ضربه سر ژستد روی کرنر ارسالی از سوی مهدی پور با اختلافی اندک از بالای دروازه نساجی به اوت رفت.

در دقیقه 72 مهدی پور با توپ ربایی در مقابل محوطه جریمه، با حقیقی تک به تک شده بود که ضربه خود را عجولانه زد و این فرصت خوب را از دست داد.

در دقیقه 78، نساجی حمله خوبی را روی دروازه استقلال طراحی کرد که ارسال آل کثیر به شکل خطرناکی از برابر همه بازیکنان گذشت.

در دقیقه 82، کوین یامگا صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شده بود که کنترل نه چندان خوب این بازیکن این فرصت را خراب کرد.

در دقیقه 85، پاس در عمق بازیکنان نساجی به پشت سر مدافعان استقلال، به آل کثیر رسید که رضایی با خروج به موقع، توپ را در آغوش گرفت.

ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، محمد حسین مرادمند (کارت زرد)، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر (کارت زرد)، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند (روزبه چشمی 89)، جعفر سلمانی، کوین یامگا، امیرحسین حسین زاده (وریا غفوری 55)، امین قاسمی نژاد (امیرعلی صادقی 74) و رودی ژستد (امیرارسلان مطهری 74).

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، امیر مهدی جانملکی، رضا جعفری (علی آل کثیر 67)، ایوب کلانتری، عبدالکریم اسلامی، حامد شیری (کارت زرد)، مرتضی منصوری، حسن نجفی، شاهین طاهرخانی، اکبر صادقی.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 دی 1400 بروزرسانی: 3 دی 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1956

به "بازگشت تماشاگران برای استقلال آمد نداشت، صدر جدول از دست رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت تماشاگران برای استقلال آمد نداشت، صدر جدول از دست رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید