با کاهش موج گرما در چین، خط فراوری آیپد به شرایط سابق برگشته است (تور چین)

به گزارش آخرین خبر، چند هفته قبل، بخشی از خطوط فراوری آیپد به علت روبرو شدن چین با یک موج گرمای بی سابقه طی 60 سال گذشته، تعطیل شد. به علت همین موضوع، یکی از کارخانه های شرکت فاکس کان که فراوری بیشتر محصولات اپل را بر عهده دارد، فعالیت خود را متوقف کرد. حالا با بهبود دما، این کارخانه بار دیگر فعالیت خود را از سر گرفته است.

با کاهش موج گرما در چین، خط فراوری آیپد به شرایط سابق برگشته است (تور چین)

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

طبق اعلام یک منبع مطلع، این کارخانه که در جنوب غربی استان سیچوان واقع شده است، به طور مشخص آیپدها را برای اپل فراوری می نماید. در همان زمانی که خبر تعطیلی کارخانه موردنظر اعلام شد، مینگ-چی کو گفت که اگر خط فراوری کار خود را تا 20 آگوست از سر بگیرد، تاثیر این تصمیم چندان زیاد نخواهد بود. اما حالا با توجه به اینکه تعطیلی این کارخانه هفت روز بیش از حد انتظار طول کشیده، مشخص نیست که در بلندمدت عرضه آیپد با چه چالش هایی روبرو می گردد.

اگرچه در حال حاضر رویداد رونمایی از گوشی های سری آیفون 14 و مدل های تازه اپل واچ در مرکز توجهات قرار گرفته، اما باید خاطرنشان کنیم که اپل میخواهد حدود دو ماه دیگر با برگزاری یک رویداد از مدل های تازه آیپد و کامپیوترهای مک رونمایی کند. در این رویداد به احتمال زیاد شاهد رونمایی از نسل دهم آیپد و دو مدل تازه آیپد پرو خواهیم بود. اما حالا باید ببینیم که این تعطیلی منجر به تعویق در عرضه این تبلت ها می گردد یا نه.

لازم به ذکر است گرمای بی سابقه در چین منجر به تغییر در برنامه های فراوری سری آیفون 14 نشده و این گوشی ها مطابق زمان بندی از پیش مشخص شده راهی بازار خواهند شد.

منبع: 9To5Mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 شهریور 1401 بروزرسانی: 9 شهریور 1401 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2183

به "با کاهش موج گرما در چین، خط فراوری آیپد به شرایط سابق برگشته است (تور چین)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با کاهش موج گرما در چین، خط فراوری آیپد به شرایط سابق برگشته است (تور چین)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید