زمان راه اندازی ios15 مشخص شد

به گزارش آخرین خبر، شرکت اپل در کنفرانس ویدئوی 14 سپتامبر زمان راه اندازی ios15 را تعیین کرد.

زمان راه اندازی ios15 مشخص شد

به گزارش خبرنگار ، به نقل از ورج؛ 14 سپتامبر در هنگام کنفرانس ویدئویی اپل بسیاری از علاقه مندان به محصولات آیفون در انتظار نسل نو مک بوک و ایرپاد ها بودند، اما غول فناوری برخلاف پیش بینی ها، این محصولات پرطرفدار را رونمایی نکرد و همین امر باعث نارضایتی هواداران غول فناوری شد. البته آن ها باتوجه به این که اپل محصولات نو خود را در ماه اکتبر معرفی می کند هنوز امید دارند که این شرکت، مک بوک ها و ایرپاد های نسل سوم را به زودی رونمایی کند. به گفته مارک گورمن، ناظر قابل اعتماد بلومبرگ، اپل به احتمال زیاد حداقل یک رویداد آنلاین دیگر در چند هفته آینده برگزار می کند، این بدان معناست که ممکن است غول فناوری از نمایش های غیر رسمی محصولات خود پرده برداری کند.

گورمن پیش بینی می کند، شرکت اپل ، مک بوک پرو را در دو اندازه 14و16 اینچی با تراشه M1X نو طراحی کرده باشد. شایعات حاکی از آن است که ظاهراً لپ تاپ های نو دارای لبه صاف، شارژر مغناطیسی MagSafe و همچنین ورودی های برش خورده مانند پورت HDMI و شکاف کارت SD باشند.

براساس گزارش ها پیش بینی می شد، اپل در رویداد آیفون 13 خود از نسل سوم ایرپاد ها هم رونمایی کند، بنابراین وقتی این کار را نکرد، باعث شگفتی بسیاری از طرفدران آیفون شد. در جریان سخنرانی ویدئویی شرکت، اپل اعلام کرد که نسخه بعدی سیستم عامل ساعت هوشمند خود، watchOS 8، در کنار iOS 15 و iPadOS 15 در 20 سپتامبر راه اندازی می شود.

براساس گزارش ها، در وب سایت اپل ذکر شده که این بروزرسانی باعث بهبود FaceTime، Safari و تعداد زیادی از برنامه های دیگر می شود. مونتری(یک بروز رسانی رایگان بوده که برای اولین بار در وبسایتWWDC 2021 معرفی شد.) هم ویژگی هایی مانند Live Text و Universal Control را معرفی کرد، این ویژگی به شما امکان می دهد فایل ها را در چندین دستگاه اپل کنترل کرده و به سرعت منتقل کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1855

به "زمان راه اندازی ios15 مشخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان راه اندازی ios15 مشخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید