بخش کودک کتابخانه شهید نواب صفوی دلفان تجهیز خواهد شد

به گزارش آخرین خبر، به گزارش خبرنگاران در خرم آباد، سیدسجاد راستخانه روز سه شنبه در جریان بازدید از کتابخانه شهید نواب صفوی شهرستان دلفان ضمن ملاقات با کتابداران، گفت: بدون شک یکی از مهمترین و موثرترین دوران زندگی آدمی دوران کودکی است. دورانی که در آن شخصیت فرد پایه ریزی شده و شکل می گیرد.

بخش کودک کتابخانه شهید نواب صفوی دلفان تجهیز خواهد شد

مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان گفت: امروزه این حقیقت انکار ناپذیر به اثبات رسیده است که بچه ها از همان ابتدای تولد نه تنها به توجه و مراقبت جسمانی احتیاج دارند، بلکه این توجه باید همه ابعاد وجودی آنها شامل رشد اجتماعی، عاطفی، شخصیتی و معنوی را نیز در برگیرد.

سید سجاد راستخانه ادامه داد: با کتاب خوب است که انسان شناخته می گردد، رشد می نماید و برای حرکت آماده می گردد. عادت به مطالعه و تاثیر آن در کودکی ونوجوانی پایدار است؛ اگر مطالب خواندنی مفید و سازنده در اختیار بچه ها و نوجوانان قرار گیرد و آنها از همان سنین کودکی به مطالعه عادت نمایند، راه و رسم زندگی را خواهند آموخت و تحت تاثیر داستان ها و کتاب های آموزنده، به رشد و تعالی خواهند رسید و در آینده نیز برای حل مسائل خود از کتاب یاری خواهند گرفت.

وی با اشاره به سخنی از حضرت علی(ع) که می فرمایند برترین چیزی که نوجوانان باید یاد بگیرند سلسله کارهایی است که به هنگام بزرگسالی به آن احتیاجمند خواهند بود، اضافه کرد: بخش کودک یکی از مهمترین بخش های موجود در کتابخانه های عمومی است.

راستخانه گفت: بازطراحی و بروز رسانی تجهیزات بخش کودک از اولویت های کاری نهاد کتابخانه های عمومی بوده که در همین رابطه با رایزانی های انجام شده و مساعدت نهاد کتابخانه های عمومی کشور، بخش کودک کتابخانه عمومی شهید نواب صفوی در فضای بزرگتر مستقر و با مبلغی در حدود یک میلیارد و سیصد میلیون ریال تجهیز خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان اضافه کرد: علاوه بر رنگ آمیزی و شاداب سازی متناسب، خرید قفسه کودک و نوجوان، میز و صندلی کودک، رایانه مخصوص، تلویزیون و سیستم سرمایشی و گرمایشی از تجهیزاتی بوده که به زودی خریداری و در بخش کودک کتابخانه عمومی شهید نواب صفوی مستقر خواهند شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 17 مرداد 1402 بروزرسانی: 17 مرداد 1402 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2333

به "بخش کودک کتابخانه شهید نواب صفوی دلفان تجهیز خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش کودک کتابخانه شهید نواب صفوی دلفان تجهیز خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید