برای سفر به کربلا اتوبوس دربستی اجاره کنید

به گزارش آخرین خبر، زیارت کربلا در ایام اربعین حسینی برای ایرانیان اهمیت ویژه ای دارد، در این ایام عده بسیاری از مردم در کشور برای رساندن خود به نجف و کربلا برنامه ریزی می نمایند.

برای سفر به کربلا اتوبوس دربستی اجاره کنید

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام بازارگاه، برنامه ریزی برای سفر اربعین باید از چند هفته قبل از رسیدن اربعین انجام شود و تدارکات لازم برای سفر فراهم شود.

روش های زیادی برای این سفر زیارتی وجود دارد. عده ای تصمیم به سفر با وسیله شخصی خود می گیرند و خودشان به سمت مرز حرکت می نمایند. پس از رسیدن به مرز ماشین خود را در پارکینگ های مرزی می گذارند و با اتوبوس خود را به کربلا می رسانند.

عده بسیاری برای سفر بلیط اتوبوس کربلا می خرند و چنانچه که بلیط مستقیمی برای کربلا نباشد با خرید بلیط اتوبوس مهران، چذابه، خسروی و یا شلمچه خود را به مرز می رسانند و از آنجا با اتوبوس، به کربلا می روند. این افراد باید بر اساس شهر مبدا مرز مناسب جهت خروج را انتخاب نمایند و برای آن بلیط اتوبوس بخرند. در سال های گذشته زائران می توانستند از سه مرز مهران، چذابه و شلمچه خودشان را به کربلا برسانند، علاوه بر این سه مرز، مرز خسروی نیز می تواند گزینه مناسبی باشد. مرز خسروی نسبت به سایر مرزها نزدیک تر و خلوت تر است.

زائران محترم لطفا توجه داشته باشید نیازی به حضور شما در ترمینال های مسافربری برای خرید بلیط اتوبوس نیست، جهت خرید بلیط اتوبوس اربعین تنها کافیست به وب سایت بازارگاه مراجعه کنید. در نظر داشته باشید که قیمت بلیط اتوبوس اربعین هنوز اعلام نشده است و شما می توانید با دنبال کردن اخبار بازارگاه از آن اطلاع پیدا کنید. پیش فروش بلیط اتوبوس اربعین نیز متعاقبا در سایت و شبکه های اجتماعی بازارگاه اطلاع رسانی می شود. علاوه بر رزرو بلیط اتوبوس اربعین به وسیله وبسایت بازارگاه شما می توانید با دانلود اپلیکیشن بازارگاه از کافه بازار و یا سایر مارکت های معتبر و نصب آن بر روی گوشی تلفن همراه خود بلیط موردنظرتان را بخرید.

دسته ای از افراد نیز هستند که در ایام اربعین میل به سفر دسته جمعی و در قالب کاروان های دوستی و فامیلی دارند. این افراد می توانند برای سفر خود اتوبوس دربست نمایند. اجاره اتوبوس دربستی کربلا در سایت بازارگاه به راحتی و تنها با چند کلیک انجام می شود. علاوه بر این شما می توانید باتماس با شماره تلفن 09129090377 از کارشناسان بازارگاه مشاوره بگیرید.

التماس دعا

بازارگاه بازاری برای مسافران

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 399

به "برای سفر به کربلا اتوبوس دربستی اجاره کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای سفر به کربلا اتوبوس دربستی اجاره کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید