معرفی مرکز خرید زیتون شیراز همراه با آدرس

به گزارش آخرین خبر، مجتمع تجاری زیتون شیراز، یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید شهر بوده که در مجاورت بازار بزرگ شیراز واقع شده است. همراه ما در خبرنگاران با این مرکز خرید بیشتر آشنا شوید .

معرفی مرکز خرید زیتون شیراز همراه با آدرس

از پروفایل ما دور زمین دیدن نمایید.

مجتمع تجاری زیتون شیراز ، بهترین مرکز خرید شهر

مرکز خرید زیتون شیراز : این مجتمع تجاری در بهترین منطقه از شهر تاریخی شیراز و در قطب تجاری آن واقع شده تا مراجعه کنندگان به راحتی بتوانند قیمت ها را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین خرید را انجام دهند.

شیراز بیستمین کلان شهر پرجمعیت خاورمیانه است و آب و هوایی معتدل دارد. در این شهر جاذبه های تاریخی، فرهنگی، مذهبی و طبیعی فراوانی را در خود جای داده است. از این رو همواره گردشگران بسیاری اعم از داخلی و خارجی را به سوی خود جذب می کند.

شیراز به سبب آن که شهری توریستی به شمار می رود، بازارها، مراکز خرید و پاساژهای بسیاری را به خود اختصاص داده که هر کدام از آن ها جذابیت مختص به خود را دارند.

بدین ترتیب گردشگران علاوه بر بازدید از آثار تاریخی فرهنگی، می توانند گشت و گذاری ویژه در مراکز خرید داشته و پاساژ گردی فوق العاده ای را امتحان کنند.

یکی از مراکز خرید درجه یکی که طرفداران بسیاری را نیز از آن خود کرده، مجتمع تجاری زیتون شیراز است. اگر شیراز را برای سفر خود در نظر دارید، حتماً بازدید از بازارها و مراکز خرید شهر به ویژه مجتمع تجاری زیتون را در برنامه خود قرار دهید.

در این مقاله ما شما را با مجتمع تجاری زیتون شیراز بیشتر آشنا می کنیم. با ما در همراه باشید .

موقعیت مکانی مجتمع تجاری زیتون شیراز

مجتمع تجاری زیتون شیراز به دلیل واقع شدن در بخش تجاری شهر و همچنین همجواری با بازار بزرگ شیراز، یکی از منحصربه فردترین مراکز خرید شهر محسوب می گردد.

این مجتمع تجاری در چهارراه پارامونت (چهارراه پانزده خرداد) قرار گرفته و از بخش های متعددی تشکیل شده است.

ویژگی منحصربه فرد مجتمع تجاری زیتون

خاص ترین ویژگی مجتمع تجاری زیتون شیراز، واقع شدن آن در کنار بازار بزرگ است. بنابراین مراجعه کنندگان علاوه بر بازدید از مرکز خرید می توانند به بازار نیز سری زده و از گشت و گذار در آن لذت ببرند.

علاوه بر این گردشگران قیمت و کیفیت کالاها را با یکدیگر مقایسه و جنس مورد نظر خود را انتخاب می کنند.

مشخصات مجتمع تجاری

مجتمع تجاری زیتون شیراز، در زمینی با زیربنای 60.000 مترمربع و با مساحت تقریبی 7 هزار مترمربع احداث شده است. این سازه در 12 طبقه بنا شده که هر یک از طبقات به بخش های متفاوتی را شامل می گردد.

در مجموع مجتمع تجاری زیتون شیراز شامل 5 طبقه ی تجاری، 3 طبقه اداری، 3 طبق پارکینگ با ظرفیت پارک 800 خودرو و یک طبقه رستوران است.

مجتمع تجاری زیتون یکی از بهترین مراکز خرید شهر تاریخی شیراز است که بهترین رستوران ها و فست فودها در آن مشغول به کار هستند.

در واقع مراجعه کنندگان بعد از خریدی منحصربه فرد برای استراحت به طبقه ای از مجتمع تجاری که رستوران ها در آن شعبه دارند مراجعه و با صرف غذاهای خوشمزه و خوراکی های متنوع خستگی را از تن به در می کنند.

در این طبقه از مرکز خرید کافی شاپ های متعددی نیز به چشم می خورند که با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و انواع دسرها، آماده پذیرایی از مشتریان هستند.

یکی دیگر از بخش های مجتمع تجاری زیتون شیراز، شهربازی سرپوشیده و سینمای سه بعدی موجود در آن است که در نوع خود بی نظیر و فضایی مناسب برای تفریح و سرگرمی بچه ها است.

بنابراین بزرگ ترها به راحتی می توانند بعد از خرید به این بخش مراجعه کنند و لحظاتی شاد را برای بچه ها خود رقم بزنند.

بخش تجاری مجتمع تجاری زیتون شیراز

مجتمع تجاری زیتون شیراز 5 طبقه از ساختمان خود را به بخش تجاری اختصاص داده است. این بخش 400 واحد تجاری را در خود جای داده که اصناف متعددی در طبقات مختلف آن مشغول به رقابت هستند. شما می توانید با گشت و گذار در این پاساژ زیبا اجناس مورد نیاز خود را پیدا کرده و آن را خریداری نمایید.

اصناف فعال مجتمع

هر یک از واحدهای تجاری مجتمع تجاری زیتون به صنف مشخصی اختصاص یافته که در محیطی آرام و محبت آمیز با یکدیگر به رقابت می پردازند.

لوازم آرایشی و بهداشتی، طلا و جواهرات، عطر و ادکلن، پوشاک آقایان و بانوان، شال و روسری، لوازم تزئینی، لوازم کادوئی، ساعت و عینک، لوازم لوکس، زیورآلات و بدلیجات، کیف و کفش، سوپر مارکت، لوازم کودک، لباس مجلسی، خرازی، موبایل و لوازم دیجیتال، لوازم خانگی و آشپزخانه و … برخی از اصناف مجتمع تجاری زیتون شیراز است.

یکی از ویژگی های منحصربه فرد این مرکز خرید، ارائه انواع کالاها از برندهای معتبر گرفته تا کالاهای معمولی است.

بنابراین با توجه به این مشخصه مهم، عموم مردم می توانند به این مرکز خرید مراجعه کرده و کالای مورد نظر خود را خریداری کنند.

خدمات رفاهی مجتمع تجاری زیتون شیراز

مجتمع تجاری زیتون شیراز به منظور رفاه و آسایش مشتریان خود، بهترین امکانات و خدمات را مهیا کرده است.

20 دستگاه پله برقی، آسانسورهای شیشه ای نفربر، سیستم اعلام و اطفای حریق، سیستم گرمایشی و سرمایشی مرکزی، سیستم تلفن مرکزی، برق اضطراری، سیستم صوتی مرکزی و پیجینگ، سیستم اتصال به شبکه، کافی نت از جمله بخشی از امکانات رفاهی مجتمع تجاری زیتون شیراز است.

شایان ذکر است که برای مراجعه به این مجتمع تجاری می توان از خط دو مترو نیز استفاده کرد که بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

آدرس مرکز خرید زیتون شیراز

آدرس مرکز خرید زیتون شیراز : استان فارس ،شیراز ، چهار راه پارامونت (پانزده خرداد) ، مجتمع تجاری زیتون شیراز

بیشتر بخوانید :

منبع: مجله دلگرم
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1260

به "معرفی مرکز خرید زیتون شیراز همراه با آدرس" امتیاز دهید

12 کاربر به "معرفی مرکز خرید زیتون شیراز همراه با آدرس" امتیاز داده اند | 3.8 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مرکز خرید زیتون شیراز همراه با آدرس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید