برگزاری دومین نشست هماهنگی شورای سیاستگذاری پنل های تخصصی سندیکا در همایش بیمه و توسعه

به گزارش آخرین خبر، دومین نشست شورای سیاستگذاری پنل های تخصصی سندیکای بیمه گران ایران در بیست و هفتمین همایش بیمه و توسعه با حضور اعضا و دکتر کریمی دبیرکل سندیکا برگزار گردید.

برگزاری دومین نشست هماهنگی شورای سیاستگذاری پنل های تخصصی سندیکا در همایش بیمه و توسعه

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، طی ددومین جلسه شورای سیاستگذاری پنل های تخصصی سندیکا در همایش ملی بیمه و توسعه دبیران کمیته های شش گانه این شورا به ارائه گزارش کار پرداختند و در ادامه دکتر کریمی دبیرکل سندیکا رهنمودهای لازم را ارائه داشت.

سندیکای بیمه گران ایران در بیست و هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه در قالب برگزاری شش پنل تخصصی با عنوان شبکه عرضه خدمات بیمه ای در دوران پساکرونا، مدیریتِ ریسک های نوظهور در صنعت بیمه ،اقتصاد، اقتصادی و سرمایه گذاری در صنعت بیمه ،نوآوری های فنیِ بیمه ای در مواجهه با ریسک های نوظهور، آموزش و توانمندسازی سرمایه انسانی در صنعت بیمه و آینده بیمه گری و تحول دیجیتال در صنعت بیمه حضور فعال دارد.

لازم به ذکر است بهمن سوری، بهنام شهریار، حسین حسینی، اصغر آقاپور جیرانی، یاسر فرهی و شاهین فتاحیانی روسای پنل های شش گانه هستند که در قالب شواری سیاستگذاری پنل های تخصصی سندیکای بیمه گران ایران فعالیت دارند.

همچنین دکترحامد ماجد بعنوان دبیر علمی و علی کرمی بعنوان دبیر اجرایی این شورا فعالیت دارند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1337

به "برگزاری دومین نشست هماهنگی شورای سیاستگذاری پنل های تخصصی سندیکا در همایش بیمه و توسعه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دومین نشست هماهنگی شورای سیاستگذاری پنل های تخصصی سندیکا در همایش بیمه و توسعه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید