برگزاری مراسم بازگشایی و نامگذاری خانه کشتی شماره یک در حضور صالحی امیری

به گزارش آخرین خبر، مراسم بازگشایی و نامگذاری خانه کشتی شماره یک به نام شهید ابراهیم هادی در حضور رئیس کمیته ملی المپیک به انجام رسید.

برگزاری مراسم بازگشایی و نامگذاری خانه کشتی شماره یک در حضور صالحی امیری

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، صبح امروز (دوشنبه) با حضور مسئولان فدراسیون کشتی و همچنین سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جمعی از پیشکسوتان کشتی مراسم بازگشایی و نامگذاری خانه کشتی عبدالله موحد به نام شهید ابراهیم هادی برگزار گردید.

در این مراسم علاوه بر خانواده شهید ابراهیم هادی، محمدرضا طالقانی رئیس پیشین فدراسیون کشتی نیز حضور داشت.

خانه کشتی شماره یک در زمان ریاست مهندس ترکان و نایب رئیسی محمدرضا طالقانی ساخته شد.

زمانی که علیرضا دبیر از محمدرضا طالقانی می خواست که در جمع مدیران بنشیند و رئیس سابق فدراسیون از این کار ممانعت می کرد، رئیس فدراسیون به دنبال طالقانی آمد و می گفت: اینجا را خودت ساخته ای

خانه کشتی شماره یک علاوه بر بازسازی و مرمت، به عکس زیبای قهرمانان دنیا و المپیک مزین شده بود که گزارشی تصویری از نحوه مرمت و نوسازی این سالن به حاضرین ارائه شد.

در این مراسم کلیپی از شهید هادی که از قهرمانان ورزش و کشتی بوده، به نمایش درآمد. این شهید والامقام بهمن ماه سال 1361 به شهادت رسید. حسن یزدانی قهرمان المپیک 2016 ریو نیز همراه پدرش در مراسم حاضر شد و خوش و بشی نیز با صالحی امیری داشت.

خواهر شهید ابراهیم هادی نیز در مورد پهلوانی های برادرش برای حضار صحبت کرد و در ادامه با حضور صالحی امیری و دیگر میهمانان ویژه و سرشناس مراسم، از سرپرست و کادر اجرایی که کار بازسازی خانه کشتی را برعهده داشتند، قدردانی شد.

در انتها نیز حاضرین به بازدید از خانه کشتی پرداختند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 761

به "برگزاری مراسم بازگشایی و نامگذاری خانه کشتی شماره یک در حضور صالحی امیری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مراسم بازگشایی و نامگذاری خانه کشتی شماره یک در حضور صالحی امیری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید