بهره مندی شرکت های دانش بنیان از 6 هزار خدمت صادراتی

به گزارش آخرین خبر، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با حمایت های ارائه شده به وسیله این مرکز، 2 هزار شرکت توانستند محصولات و خدمات خود را در بازارهای جهانی ارائه نمایند. تولیداتی که با استفاده از فناوری های پیشرفته و اتکا به توان داخلی عرضه شدند و با توجه به کیفیت بالایی که دارند قابل فروش در بازار جهانی نیز هستند.

بهره مندی شرکت های دانش بنیان از 6 هزار خدمت صادراتی

بر همین اساس کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با حمایت از این محصولات، در کوشش است تا بازاری ارزشمند و سودده برای آنها ایجاد کند. این کار را نیز پس از شناسایی بازار مطلوب این محصولات و شناسایی مشتریان بالقوه و بالفعل آنها انجام می دهد و پس از معرفی این فراوریات به کشورها، اقدام به بازارسازی و صادرات آنها می نماید.

بسیاری از این شرکت ها با وجود فراوری محصولات و ارائه با کیفیت خدمات، به علت عدم آشنایی با آداب و رسوم بازارهای جهانی، در صادرات چندان پیروز عمل نمی نمایند؛ اما معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با ارائه آموزش ها و مشاوره های لازم به این مجموعه ها، آنها را آماده حضور در بازار بین المللی و فروش محصولاتشان می نماید.

این خدمات تا به امروز 2 هزار مشتری از سمت مجموعه ها و شرکت های دانش بنیان و خلاق داشته است و کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری معاونت علمی و فناوری نیز به آنها بیش از 5 هزار خدمت صادراتی ارائه نموده است.

خدماتی چون توسعه بازار، توانمندسازی، مشاوره های تخصصی، بازاریابی و بازارسازی، اطلاع رسانی و تبلیغ، تحقیقات بازار، اعزام هیات های تجاری به نمایشگاه های تخصصی و غیره به این متقاضیان ارائه می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1978

به "بهره مندی شرکت های دانش بنیان از 6 هزار خدمت صادراتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره مندی شرکت های دانش بنیان از 6 هزار خدمت صادراتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید