دانش آموزان در اینوتکسی کاپ در معرض کسب تجربه قرار می گیرند

به گزارش آخرین خبر، خانه خلاق و نوآوری راه ابریشم با اجرای رویداد اینوتکسی کاپ، حضور فعالی در یازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس دارد.

دانش آموزان در اینوتکسی کاپ در معرض کسب تجربه قرار می گیرند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، خانه خلاق و نوآوری راه ابریشم، آبان ماه سال گذشته، با موضوع آموزش و یادگیری، شروع به کار کرد.

این خانه که با حمایت های ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افتتاح شد، با جذب و اجرایی کردن ایده های نوآورانه در حوزه تخصصی خود، ضمن خدمات آموزشی گسترده ای که به مخاطبان ارائه می دهد، زمینه ارتباط تیم ها و افراد نوآور و شرکت های خلاق به بازار کار را فراهم می آورد.

هدف محوری فعالیت این خانه خلاق و نوآوری، ابتدا ایجاد نوآوری در حوزه آموزش و سپس فناوری است. به همین منظور، ارتباط های گسترده ای با بدنه آموزشی کشور برقرار شده است و بر این مبنا، احتیاج های این حوزه احصاء شد تا بر اساس این احتیاج، در حوزه خانواده، مربی و یادگیری دانش آموز، خدماتی ارائه داده گردد.

یاسر قرائی مدیر خانه خلاق و نوآوری راه ابریشم که این روز ها در نمایشگاه اینوتکس حضور دارد، با بیان اینکه در این دوره در پی بحث رسوخ فرهنگ نوآوری و فرآوری را در اکوسیستم آموزشی کشور است، گفت: بر همین اساس، در این دوره از نمایشگاه، بخش اینوتکسی کاپ را اضافه کردیم که طی آن، مخاطبان ما که شامل دانش آموزان، معلمان، مدیران و دانشجویان با همراهی خانه های خلاق و نوآوری این حوزه می شوند، با قرار گرفتن در موقعیت های عملی، چالش های مختلف و روبرو با مسائل گوناگون، دست به اقدام آگاهانه بزنند.

وی گفت: این رویداد به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر نمایش، به صورت رویداد - تجربه برگزار می گردد و طی آن مخاطبان در بیش از 40 ایستگاه که شامل مهارت، خودآگاهی، آزمایشگاه های فناوری، تجاری سازی و ... می گردد، در معرض کسب تجربه و ایده پروری قرار می گیرند.

به گفته قرائی، در این رویداد با طراحی بخش های مختلف سعی می گردد استعدادیابی بچه ها و نوجوانان از حالت تستی و چهارگزینه ای به صورت عملی و در ابعاد مختلف جسمی - حرکتی، شناختی - فکری، روحی - روانی، هیجانی - عاطفی، ارتباطی - اجتماعی صورت بگیرد و یاری گردد افراد با حضور در این رویداد، خود را شناخته و راستا خوبی را برای خود و جامعه خود انتخاب نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2129

به "دانش آموزان در اینوتکسی کاپ در معرض کسب تجربه قرار می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش آموزان در اینوتکسی کاپ در معرض کسب تجربه قرار می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید