بیشترین علت مراجعه به اورژانس اجتماعی بجنورد چیست؟

به گزارش آخرین خبر، مسئول اورژانس اجتماعی بجنورد گفت: بیشترین علت مراجعه به اورژانس اجتماعی در امسال اختلافات خانوادگی بوده است.

بیشترین علت مراجعه به اورژانس اجتماعی بجنورد چیست؟

راحله فرخنده در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، اظهار کرد: تا کنون نیز خانم هایی بوده اند که مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و به اورژانس اجتماعی مراجعه نموده اند که وضعیت شأن در حال پیگیری است.

به گفته وی، وضعیت افرادی که به اورژانس اجتماعی مراجعه می نمایند تا دو سال توسط مددکاران پیگیری می گردد و بعد از آن نیز اگر با مسئله ای روبرو شوند می توانند مراجعه نمایند و از خدمات مشاوره ای استفاده نمایند.

فرخنده با اشاره به اینکه خودکشی، عامل یکی از بالاترین آمار مراجعه به اورژانس اجتماعی در سال گذشته بوده است، افزود: بیشترین آمار اقدام نمایندگان به خودکشی از سوی خانم ها بوده است و گروه سنی 16 تا 23 سال بیشترین رده سنی بوده که اقدام به خودکشی را انجام داده اند.

وی با بیان اینکه آمار ارائه شده در رابطه با افرادی است که اقدام به خودکشی نموده اند، افزود: متأسفانه آمار نتیجه خودکشی و اینکه چه تعداد منجر به فوت شدند به اورژانس اجتماعی ارائه نمی گردد و تنها از آمار اقدام به خود کشی آگاه هستیم.

مسئول اورژانس اجتماعی بجنورد در رابطه با آمار نزاع ها در استان، بیان نمود: در سال 97 آمار نزاع نسبت به سال 96 افزایش داشته است.

فرخنده در رابطه با زنانی که مورد ضرب و شتم توسط آقایان قرار گرفتند، توضیح داد: آمار زنانی که مورد ضرب و شتم قرار گرفتند در سال 97 نسبت به سال 96 کاهش داشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 166

به "بیشترین علت مراجعه به اورژانس اجتماعی بجنورد چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیشترین علت مراجعه به اورژانس اجتماعی بجنورد چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید