تخصیص 68 درصد بودجه دانشگاه ها در 9 ماه امسال

به گزارش آخرین خبر، وزیر علوم از تخصیص 68 درصدی بودجه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی در امسال خبرداد و گفت: سازمان برنامه و بودجه کشور برای تخصیص صددرصدی این بودجه ها قول مساعد داده است.

تخصیص 68 درصد بودجه دانشگاه ها در 9 ماه امسال

دکتر منصور غلامی در گفت وگو با خبرنگاران، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: باوجود محدودیت هایی که دولت در تامین بودجه و تخصیص های دانشگاه ها و مراکز پژوهشی برای امسال داشت خوشبختانه با همکاری های سازمان برنامه و بودجه کشور توانستیم تخصیص های دانشگاه ها را بیشتر از آنچه پیش بینی می شد، بگیریم.

وی در ادامه توضیح داد: درحال حاضر بطور متوسط حدود 68 درصد بودجه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی در 9 ماه سال تخصیص یافته است و برخی از دانشگاه هایی که در مناطق محروم بودند و مسائل بیشتری داشتند تخصیص های بیشتر و برخی نیز کمتر از 68 درصد دریافت کردند.

وزیر علوم خاطر نشان کرد: رییس سازمان برنامه و بودجه کشور قول داد که نهایت حمایت خود را از دانشگاه ها در زمینه تخصیص بودجه خواهد داشت، امیدواریم تا خاتمه سال نیز حمایت های این سازمان برای تخصیص صددرصدی اتفاق بیفتد و برای سال 98 نیز بودجه دانشگاه ها قطعا با نگاه ویژه ای تدوین شده و افزایش خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 45

به "تخصیص 68 درصد بودجه دانشگاه ها در 9 ماه امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص 68 درصد بودجه دانشگاه ها در 9 ماه امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید