تصاویر رسمی اوپو رینو لو رفت و خبری از دوربین پریسکوپی نیست

به گزارش آخرین خبر، آقای Brian Shen از مدیران ارشد شرکت اوپو، در ماه های گذشته مدام در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی Weibo، اعلام نموده بود که اوپو در ماه آوریل یک گوشی با دوربینی با زوم ده برابر اپتیکال، معرفی خواهد نمود. در این مدت، این خبر در کنار عرضه سری جدید گوشی های اوپو با نام رینو، موجب شده بود که بسیاری تصور نمایند که اوپو رینو، گوشی خواهد بود که دوربینی پریسکوپی دارد. حالا تصاویر رندر خبری از گوشی اوپو رینو در وب سایت JD منتشر شده که نشان می دهد خبری از دوربین پریسکوپی در پشت این گوشی نیست و به جای آن شاهد دوربین دوگانه هستیم.

تصاویر رسمی اوپو رینو لو رفت و خبری از دوربین پریسکوپی نیست

جدا از نبود دوربین پریسکوپی، طراحی این دستگاه نیز جذابیت خاصی دارد و رنگ هایی که اوپو رینو در آن ها عرضه می گردد نیز جذاب و متنوع است. همچنین نمایشگر دستگاه بدون هیچ گونه بریدگی است که اوپو برای استفاده از این طراحی، مجبور شده دوربین سلفی را به صورت پاپ آپ، در لبه بالایی محصول قرار دهد.

شرکت اوپو پیش از این به صورت رسمی تایید نموده بود که قرار است گوشی اوپو رینو را در رنگ های بنفش، صورتی، سبز و مشکی ببینیم و حالا این اولین بار است که این گوشی را در رنگ های گفته شده می بینیم. از نظر دوربین نیز در بخش پشتی این گوشی شاهد دو دوربین هستیم که احتمالا دوربین اصلی از نوع 48 مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین بالای آن یا لنزی با زاویه عریض دارد و یا دوربینی معمولی تر برای سنجش عمق میدان خواهد بود. البته این ها تنها حدسیات هستند و ممکن است در گوشی نهایی، شاهد معینات متفاوتی در بخش دوربین باشیم.

نمایشگر بدون حاشیه دستگاه نیز احتمالا پنلی از نوع AMOLED خواهد داشت چرا که خبری از سنسور اثر انگشت روی بدنه این گوشی نیست. این یعنی احتمال بسیار زیاد، سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر قرار می گیرد که برای این موضوع، باید تکنولوژی ساخت نمایشگر از نوع AMOLED باشد. رزولوشن و اندازه این نمایشگر هنوز معین نیست و خبری از معینات سخت افزاری این گوشی نیز نداریم. اما در مجموع اوپو میخواهد با سری رینو، حضور پررنگ تری در بازارهای جهانی داشته باشد. شما درباره این گوشی چه فکر می کنید؟

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 134

به "تصاویر رسمی اوپو رینو لو رفت و خبری از دوربین پریسکوپی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر رسمی اوپو رینو لو رفت و خبری از دوربین پریسکوپی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید