تصمیمی درباره شیوه برگزاری امتحانات خاتمه ترم دانشگاه لرستان گرفته نشده است

به گزارش آخرین خبر، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان گفت: هنوز تصمیمی درباره شیوه برگزاری امتحانات سرانجام ترم تحصیلی دانشجویان این دانشگاه لرستان گرفته نشده و در این باره در شورای آموزشی تصمیم گیری می گردد.

تصمیمی درباره شیوه برگزاری امتحانات خاتمه ترم دانشگاه لرستان گرفته نشده است

احسان رشیدیان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد شیوه برگزاری امتحانات انتها ترم تحصیلی دانشجویان گفت: مطابق شیوه نامه وزارت علوم، در شورای آموزشی دانشگاه لرستان در این باره تصمیم گیری می گردد و قرار است این موضوع در این شورا مطرح گردد.

رشیدیان اضافه نمود: هنوز تصمیمی درباره شیوه برگزاری امتحانات انتها ترم تحصیلی دانشجویان دانشگاه لرستان گرفته نشده، اما در صورتی که شرایط و امکانات فراهم باشد، این امتحانات به شکل حضوری برگزار می شوند. تصمیم گیری در این باره بر عهده شورای آموزشی دانشگاه است و فعلا معین نیست که چه شیوه ای اجرایی گردد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان در مورد شرایط سامانه آموزش مجازی دانشگاه گفت: بیشتر دانشجویان و اساتید با این سامانه مسئله ای ندارند و به خوبی دروس آموزشی به صورت آنلاین و آفلاین در حال برگزاری است، اما بعضی از دانشجویان که اکنون در مناطق محروم و دور افتاده سکونت دارند و زیرساخت های اینترنت در محل های سکونت آنان وجود ندارد، نتوانستند به خوبی از این سامانه استفاده نمایند. این مسئله مربوط به زیرساخت های اینترنتی محل سکونت فعلی آن ها است و به سامانه آموزشی دانشگاه مرتبط نیست.

وی ادامه داد: دانشجویانی که در محل سکونتشان، امکانات دسترسی به اینترنت وجود ندارد و نمی توانند از سامانه آموزشی دانشگاه بهره ببرند، مطابق محل سکونتی که در دانشگاه به ثبت رسیده، می توانند درخواست مرخصی تحصیلی بدون احتساب سنوات برای ترم تحصیلی جاری بدهند تا با مشکل آموزشی برای این ترم روبرو نشوند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان با اشاره به دفاعیه انتها نامه های دانشجویی یادآور شد: دانشگاه لرستان از این امکان برخوردار است که دفاعیه انتها نامه های دانشجویی را به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار کند. دانشجویانی که دفاعیه آنان به تایید اساتید رسیده، می توانند به صورت مجازی این دفاعیه را انجام دهند و در این زمینه مسئله ای نخواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1023

به "تصمیمی درباره شیوه برگزاری امتحانات خاتمه ترم دانشگاه لرستان گرفته نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیمی درباره شیوه برگزاری امتحانات خاتمه ترم دانشگاه لرستان گرفته نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید