تمامی بلیت های کنسرتی برای بهنام فروخته شد

به گزارش آخرین خبر، سیروان خسروی با انتشار پوستر کنسرتی برای بهنام در صفحه شخصی اش در اینستاگرام، نوشت: واقعا دوستون دارم باعث افتخار منید.

تمامی بلیت های کنسرتی برای بهنام فروخته شد

به گزارش خبرنگاران، در این کنسرت که قرار است روز شنبه ـ 22 دی ماه ـ در سالن همایش ایرانیان برگزار گردد، سیروان خسروی، زانیار خسروی و شهاب رمضان اجرا خواهند داشت.

در این اجرا آهنگ هایی از بهنام صفوی، سیروان خسروی، زانیار خسروی و شهاب رمضان اجرا می گردد.

سیروان خسروی پیش از این برگزاری کنسرتی برای بهنام صفوی را در صفحه شخصی اش اطلاع رسانی و اظهار داشت: همونطور که قبلا هم گفته بودیم، خانواده بهنام عزیز درخواست یاری مادی از کسی نداشته و ندارند و هیچگونه پیشنهاد یاری مالی از دوستان بهنام را قبول نکردند. اما با اجرای این کنسرت و اینگونه همیاری موافقت کردند. (هیچکدام از خوانندگان، سالن ایرانیان، اداره اماکن و سایر عوامل در این اجرا هیچگونه منفعت مالی ندارند و تمامی درآمد این کنسرت به خانواده صفوی تعلق می گیرد)

امیدوارم با حضور شما بتونیم انرژی برای بهنام بفرستیم و زودتر روی استیج ببینیمش.

او همچنین در پیغام دیگری از استقبال مردم برای خرید بلیت کنسرت و اختلال در سایت ایران کنسرت نیز اطلاع داد و نوشت: به خاطر حمایت و استقبال بی نظیرتون متاسفانه سایت ایران کنسرت دچار اختلال شده، به محض رفع شدن مشکل، می تونین بلیت تهیه کنین.

این هنرمند موسیقی بعد از تشکر از مخاطبان برای استقبال خوبشان و شرکت در این کنسرت در نهایت شب گذشته ویدئویی از تمرین این کنسرت در دیر وقت منتشر کرد.

بهنام صفوی، خواننده پاپ که متولد 1362 است، در سال 1392 متوجه ضایعه مغزی شد و به دلیل ابتلا به سرطان تحت درمان واقع شده است و مدتی است نمی تواند مثل گذشته فعالیت هنری اش را ادامه دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 85

به "تمامی بلیت های کنسرتی برای بهنام فروخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمامی بلیت های کنسرتی برای بهنام فروخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید