توافق عراق و آمریکا برای تشکیل تیم ویژه برای آنالیز خروج نیروهای آمریکایی ، قصد واشنگتن برای خروج از عراق طی سه سال

به گزارش آخرین خبر، منابع خبری اعلام کردند که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا پایبندی خود را مبنی بر خروج نیروهای ائتلاف از عراق طی سه سال اعلام نموده است .

توافق عراق و آمریکا برای تشکیل تیم ویژه برای آنالیز خروج نیروهای آمریکایی ، قصد واشنگتن برای خروج از عراق طی سه سال

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، خبرگزاری رسمی عراق اظهار داشت که دونالد ترامپ در جریان ملاقات با مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق در واشنگتن اعلام نموده است که نیروهای ائتلاف طی سه سال از عراق خارج خواهند شد.

خبرگزاری رسمی عراق در این خصوص اظهار داشت مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق در ملاقات با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در خصوص خروج نیروهای آمریکایی از عراق به توافق رسید و دو طرف بر لزوم احترام به حاکمیت عراق تاکید نمودند.

همچنین دو طرف در خصوص تشکیل یک تیم ویژه به منظور آنالیز راه حل و زمان استقرار مجدد نیروهای ائتلاف بین المللی خارج از عراق به توافق رسیدند.

ترامپ در این ملاقات با توصیف الکاظمی به عنوان مردی که بسیار با او توافق دارد، تاکید نمود: ما به میزان زیادی از عراق بیرون رفتیم و تعداد بسیار کمی از سربازان آمریکایی در عراق حضور دارند.

ترامپ با تاکید بر پایبندی به خروج فوری نیروهای ائتلاف بین المللی در طول سه سال از عراق ، توضیح داد: واشنگتن بر حمایت از روابط عراق با کشورهای همسایه تاکید دارد و همچنین به طرح الکاظمی در ارتباط با اصلاحات مالی در عراق یاری می نماید.

بنابر اعلام خبرگزاری رسمی عراق ، بغداد و واشنگتن همچنین پیش نویس حمایت از بخش بهداشت در عراق را امضا کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1245

به "توافق عراق و آمریکا برای تشکیل تیم ویژه برای آنالیز خروج نیروهای آمریکایی ، قصد واشنگتن برای خروج از عراق طی سه سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق عراق و آمریکا برای تشکیل تیم ویژه برای آنالیز خروج نیروهای آمریکایی ، قصد واشنگتن برای خروج از عراق طی سه سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید