توسعه آموزش در حوزه سامان دهی پسماند در قم

به گزارش آخرین خبر، خبرنگاران/قم شورای سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با حضور معاون خدمات شهری شهرداری و تمامی اعضا و با هدف آنالیز عملکرد، برنامه ها و چالش های پیش روی سازمان برگزار گردید.

توسعه آموزش در حوزه سامان دهی پسماند در قم

به گزارش خبرنگاران، شورای سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با حضور معاون خدمات شهری شهرداری و تمام اعضا در سالن جلسات شهرداری برگزار گردید.

در این جلسه، سید عبدالله میرابراهیمی سرپرست سازمان مدیریت پسماند به ارائه گزارشی از عملکرد یک ساله سازمان پسماند پرداخت و افتتاح مرکز امحا پسماندهای پزشکی، کلنگ زنی خط دوم پردازش، توسعه سایت تخمیر، افزایش تعداد ایستگاه های آموزش و اطلاع رسانی، توسعه ناوگان جمع آوری پسماند خشک و … ازجمله موضوعاتی بود که در این جلسه به آن اشاره شد.

ساخت ایستگاه های ثابت در منطقه ها هشتگانه، خرید مخازن ذخیره سازی و توزیع در ادارات و مجتمع های مسکونی از دیگر برنامه های سازمان در سال 99 بود که در این جلسه مطرح شد.

سید امیر سامع معاون خدمات شهری شهرداری هم در این جلسه با اشاره به اقدامات مناسبی که در این سازمان در حوزه فنی اتفاق افتاده یادآور شد: توسعه فضای سایت البرز و ایجاد مجتمع های پردازش پسماند از اقداماتی است که آغازشده و در آینده منجر به نتایج خوبی در حوزه مدیریت پسماند خواهد شد.

در ادامه جلسه با تقدیر از اقدامات اجرا شده در حوزه آموزش و فرهنگ سازی، بر استمرار و توسعه برنامه های آموزشی با توجه به شرایط کرونا تأکید شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1774

به "توسعه آموزش در حوزه سامان دهی پسماند در قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه آموزش در حوزه سامان دهی پسماند در قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید