تولد گوساله ای که پنجه هایی شبیه خرس دارد!

به گزارش آخرین خبر، یک گوساله بوفالو که ظاهری کاملاً متفاوت با بقیه گله داشت، در پارک ملی کروگر آفریقای جنوبی مشاهده شد. این گوساله با بیماری به نام هیپرکراتوز به دنیا آمد که منجر به ایجاد پنجه های خرس مانند به جای سم و پا های ضخیم غیر طبیعی می گردد.

تولد گوساله ای که پنجه هایی شبیه خرس دارد!

به گزارش خبرنگاران، پم بریس برند در حالی که در تعطیلات سالانه خود در پارک ملی کروگر بود با این چشم انداز عجیب روبرو شد. او می گوید که هنگام رانندگی در پارک ملی کروگر در S90 به سمت چاله آب شیتسالالنی با گله ای از بوفالو ها روبرو شدیم که در حال چرا بودند و به سمت آب حرکت می کردند.

گله بزرگ از بوفالو ها تشکیل شده بود که پیر و جوان بودند. در میان آن ها متوجه گوساله ای شدم که کمی عجیب به نظر می رسید. با نزدیکتر شدن، تغییر شکل به وضوح بیشتری دیده می شد. پا های ضخیم و پنجه های خرس مانند به جای سم! این یک چشم انداز نادر و مجذوب نماینده بود که مرا کنجکاو کرد.

علت چنگال های خرس مانند در گوساله بوفالو می تواند به علت کمبود تغذیه ای یا یک جهش ژنتیکی باشد. این بیماری هیپرکراتوز نامیده می گردد. مسائل سم می تواند منجر به مسائلی در راه رفتن گوساله گردد که یک مسئله اصلی برای حیوانات در طبیعت است. گوساله ها برای همگام شدن با گله و جلوگیری از تبدیل شدن به طعمه باید سم های قوی و سالم داشته باشند.

با رشد گوساله ها، سم آن ها قوی تر و بادوام تر می گردد. این برای بقای آن ها در بیابان خشن آفریقا لازم است. سم بوفالو خمیده و سخت است، این به حیوان امکان می دهد زمین را بگیرد و از سر خوردن خودداری کند. این امر به ویژه در فصل مرطوب که زمین ممکن است گل آلود و لغزنده گردد بسیار مهم است.

ما خودروی خود را خاموش کردیم و بیش از یک ساعت به تماشای آن ها و عکاسی از آن ها نشستیم. گوساله کوچولو به شکلی عجیب قدم برمی داشت، اما مثل خواهر و برادرش مسرور به نظر می رسید.

در طبیعت، گله های بوفالو اغلب در حال حرکت هستند. آن ها باید منابع غذایی و آب را پیدا نمایند و از شکارچیان دوری نمایند. این بدان معناست که گوساله ها باید بتوانند با بقیه گله همگام شوند. گوساله ضعیف یا آسیب دیده یک مسئولیت برای گروه است، زیرا ممکن است آن ها را کند کند یا شکارچیان را جذب کند.

حداکثر طول عمر ثبت شده برای یک بوفالو که در طبیعت زندگی می نماید 25 سال است. گوساله ها در گله های بزرگ متولد می شوند و تماشا ده ها گوساله در یک گروه غیر معمول نیست. این حیوانات جوان می توانند در عرض یک ساعت پس از تولد بایستند و راه بروند که برای بقای آن ها در طبیعت لازم است. بوفالو های جوان برای محافظت و هدایت نزدیک مادر و خواهر و برادر خود می مانند، زیرا شکارچیانی مانند شیر ها و کفتار ها اغلب آن ها را هدف قرار می دهند.

منبع: فرارو
انتشار: 17 فروردین 1402 بروزرسانی: 17 فروردین 1402 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2282

به "تولد گوساله ای که پنجه هایی شبیه خرس دارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولد گوساله ای که پنجه هایی شبیه خرس دارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید