فراوری ایران خودرو به 425446 دستگاه رسید

به گزارش آخرین خبر، قائم مقام اجرایی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از عرضه 387 هزار و 666 دستگاه خودرو به بازار تا خاتمه هفته سوم بهمن ماه و افزایش تجاری سازی محصولات در روز های اخیر اطلاع داد.

فراوری ایران خودرو به 425446 دستگاه رسید

به گزارش ایکوپرس، حمید مرادی با بیان این که در کنار سرعت یافتن تکمیل خودرو های دارای کسری قطعه، عرضه به بازار نیز افزایش یافته و گروه صنعتی ایران خودرو طبق تعهدات خود به وزارت صمت، در سه ماه خاتمهی سال جاری بیش از 160 هزار دستگاه خودرو به بازار عرضه خواهد نمود.

وی اضافه نمود: در حال حاضر حسب تاکیدات مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، تکمیل و تجاری سازی خودرو ها در اولویت این خودروساز واقع شده است، به گونه ای که در هفته سوم بهمن بیش از 15 هزار دستگاه خودرو، تکمیل و آماده تحویل به مشتری شده است.

مرادی از فراوری 425 هزار و 446 دستگاه خودرو تا خاتمه هفته سوم بهمن ماه اطلاع داد و گفت: با ادامه فرایند فعلی تامین و فراوری میانگین روزانه دوهزار دستگاه تا خاتمه سال، اهداف معین شده فراوری در گروه صنعتی ایران خودرو محقق خواهد شد.

قائم مقام اجرایی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، با اشاره به همدلی سازندگان و تامین کنندگان ایران خودرو در تحقق اهداف فراوری ایران خودرو، گفت: در کنار افزایش عرضه به بازار، برنامه های مختلفی برای نظارت های کیفیت در زنجیره تامین و فرآیند فراوری قطعه و خودرو اجرا می کنیم تا خودرو با برترین شرایط کیفی به دست مصرف کننده برسد.

منبع: فرارو
انتشار: 17 خرداد 1401 بروزرسانی: 17 خرداد 1401 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2113

به "فراوری ایران خودرو به 425446 دستگاه رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری ایران خودرو به 425446 دستگاه رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید