ثبت نام بیش از 14 هزار متقاضی کنکور ارشد؛ مهلت تا 23 آذر ادامه دارد

به گزارش آخرین خبر، تهران (پانا) - مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 از روز گذشته شروع شده است و طبق گفته سخنگوی سازمان سنجش در اولین روز ثبت نام تعداد 14 هزار و 812 داوطلب ثبت نام نموده اند.

ثبت نام بیش از 14 هزار متقاضی کنکور ارشد؛ مهلت تا 23 آذر ادامه دارد

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 برای پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می گردد. بعلاوه بیست و هفتمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور همزمان با آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 برگزار خواهد شد.

متقاضیان با در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 می توانند در آزمون ثبت نام و شرکت نمایند.

فرصت ثبت نام برای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 از روز گذشته سه شنبه 16 آذر شروع شده است و تا روز سه شنبه 23 آذر ادامه دارد. ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی و به وسیله سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org انجام می گردد.

متقاضیان ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه رزمندگان و ایثارگران (مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون)، در صورت دارا بودن شرایط می توانند حداکثر در دو رشته امتحانی (طبق ضوابط رشته های امتحانی مندرج در دفترچه راهنما) در آزمون ثبت نام نمایند.

متقاضی می تواند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org برای خرید کارت اعتباری ثبت نام (سریال 12 رقمی) و دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام (دفترچه شماره 1) و بعلاوه تهیه فایل عکس اسکن شده متقاضی بر اساس توضیحات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام اقدام کند.

هزینه های ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد 1401

خرید کارت اعتباری ثبت نام به مبلغ یک میلیون و 250 هزار ریال (125 هزار تومان) از سامانه خرید کارت اعتباری در سایت سازمان سنجش.

پرداخت هزینه خدمات ارسال پیغام کوتاه به متقاضیان به مبلغ 12 هزار ریال (1 هزار و 200 تومان).

متقاضیانی که علاوه بر رشته انتخابی یا امتحانی اصلی (رشته اول ) علاقه مند به شرکت در رشته امتحانی دوم هستند، باید کدرشته امتحانی دوم را در بند مربوط در تقاضانامه درج نمایند و برای رشته امتحانی دوم هم یک کارت اعتباری دیگر، به مبلغ یک میلیون و 250 هزار ریال (125 هزار تومان) علاوه بر کارت اعتباری اول خریداری نمایند.

متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون کدرشته های امتحانی (اصلی و شناور) که علاقه مند به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی دانشگاه پیغام نور هستند، ضروری است علاوه بر پرداخت مبالغ ثبت نام، نسبت به پرداخت مبلغ 200 هزار ریال (20 هزار تومان) دیگر نیز برای اعلام علاقه مندی برای دوره مذکور، اقدام نمایند.

متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون کدرشته های امتحانی (اصلی و شناور) که علاقه مند به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی هستند، ضروری است علاوه بر پرداخت مبالغ ثبت نام، نسبت به پرداخت مبلغ 200 هزار ریال (20 هزار تومان) دیگر نیز برای اعلام علاقه مندی برای دوره مذکور، اقدام نمایند.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و آدینه 28، 29 و 30 اردیبهشت ماه 1401 برگزار خواهد شد.

متقاضیان ضروری است از روز دوشنبه 26 اردیبهشت تا روز سه شنبه 27 اردیبهشت 1401 با مراجعه به سایت سازمان سنجش پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون را تهیه نمایند.

محل آزمون متقاضیان براساس استان و شهرستان مندرج در بند 38 تقاضانامه معین می گردد و متقاضیان باید با مراجعه به جدول شماره 2 دفترچه راهنمای ثبت نام و درج کد مربوط به استان و شهر مورد نظر در تقاضانامه ثبت نام اقدام نمایند.

برگزاری المپیاد علمی - دانشجویی کشور

متقاضیان علاقه مند می توانند همزمان با برگزاری امتحانات آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401، در اولین مرحله دوره بیست و هفتمین آزمون المپیاد علمی- دانشجویی کشور بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون شرکت نمایند.

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش از ثبت نام 14812داوطلب در اولین روز ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سال 1401 اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 دی 1400 بروزرسانی: 30 دی 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1987

به "ثبت نام بیش از 14 هزار متقاضی کنکور ارشد؛ مهلت تا 23 آذر ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام بیش از 14 هزار متقاضی کنکور ارشد؛ مهلت تا 23 آذر ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید