ثبت 3 مرگ کرونایی دیگر در مازندران

به گزارش آخرین خبر، 3 مازندرانی دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کووید 19 در 24 ساعت گذشته جان خود را از دست دادند.

ثبت 3 مرگ کرونایی دیگر در مازندران

به گزارش خبرنگار از ، 137 بیمار مبتلا به کرونا 24 ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و 3 تن هم در این مدت جان خود را از دست داند.

دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: 108 بیمار نو مشکوک به کرونا ویروس در شبانه روز گذشته در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه، پذیرش و بستری و 65 نفر هم در این مدت با بهبودی نسبی مرخص شدند.

او افزود: در حال حاضر 502 بیمار مبتلا به کووید 19، در بیمارستان های زیرمجموعه علوم پزشکی مازندران بستری هستند که 104 نفر از آن ها در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: 2 بیمار کرونایی شبانه روز گذشته در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه، جان خود را از دست دادند.

او افزود: تردد های شبانه از ساعت 22 تا 3 بامداد هم ممنوع است و رستوران ها هم بصورت بیرون می توانند فعالیت کنند.

دکتر سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش 29 بیمار تازه مبتلا به کروناویروس، شبانه روز گذشته در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه و ترخیص 4 بیمار کرونایی با بهبودی نسبی در همین مدت، گفت: 129 بیمار مبتلا به کروناویروس هم اکنون در بیمارستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل بستری هستند.

او افزود: 23 بیمار با علائم تنفسی حاد کرونایی در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان های بابل بستری هستد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت بهداشت فردی تاکید کرد و گفت: یک بیمار کرونایی شبانه روز گذشته در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بابل فوت شده است.

دکتر جلالی افزود: میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استفاده از ماسک هم اکنون در استان 65 درصد است که برای مهار طغیان کرونا باید 90 درصد همشهریان این دستور العمل ها را رعایت کنند.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1827

به "ثبت 3 مرگ کرونایی دیگر در مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت 3 مرگ کرونایی دیگر در مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید