تور آفریقای جنوبی: زالی: نگرانی کنونی ما پروازهای غیرمستقیم از کشورهای آفریقای جنوبی است

به گزارش آخرین خبر، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: پرواز از 6 کشور منطقه آفریقای جنوبی کنترل می گردد، ولی درحال حاضر نگرانی ما پرواز های غیرمستقیم از منطقه آفریقای جنوبی است.

تور آفریقای جنوبی: زالی: نگرانی کنونی ما پروازهای غیرمستقیم از کشورهای آفریقای جنوبی است

با تور آفریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، دکتر علیرضا زالی اضافه نمود: باید از تجربیات مهم جهانی در حوزه کرونا استفاده کنیم. این سوش نو بیماری از یکی از کشور های آفریقای جنوبی منتشر شده که کمترین مشارکت واکسیناسیون بین 24 تا 26 درصد را داشته است.

وی ادامه داد: واکسیناسیون، چرخش ویروس در جامعه را ابتر می نماید و بروز جهش های نو را به حداقل می رساند.

دکتر زالی گفت: واکسیناسیون به تنهایی یاری نمی نماید و در کنار واکسیناسیون دستورالعمل های بهداشتی باید رعایت گردد.

وی با اشاره به شیوع مجدد بیماری کرونا در آلمان، اتریش و بلژیک اضافه نمود: باوجود واکسیناسیون در این کشور ها به دلیل کاهش محدودیت ها و عادی انگاری، متاسفانه موج های نو شکل گرفته است و کشور ما هم برای اینکه از موج بعدی احتمالی پیشگیری کند باید بهداشت فردی و اجتماعی در کنار واکسیناسیون در آن رعایت گردد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی گفت: شیوه نامه جهانی برای مقابله با سویه نو ویروس آن است که پرواز های مستقیم و غیرمستقیم از آن کشور لغو می گردد و معمولا کشور هایی که در زمره محدودیت پروازی قرار می گیرند براساس مطالعات همه گیرشناسی سازمان بهداشت جهانی مشخص می گردد و الان 6 کشور در محدوده آفریقای جنوبی مشمول این محدودیت ها شده اند.

دکتر زالی اضافه نمود: از سویه نو کرونا 3 مورد در فرانسه، 2 مورد در هنگ کنگ و 1 مورد در انگلیس گزارش شده است و کشور های درخطر باید در آمایش جغرافیای جهانی اعلام گردد.

وی گفت: نگرانی کنونی ما پرواز از کشور های غیرمستقیم از آفریقاست. پرواز هایی که درحال حاضر به ایران می گردد برای مثال پرواز از کشور امارات باید رصد و آنالیز گردد که به آن پرواز های کانکیتو یا واسط می گوییم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 آذر 1400 بروزرسانی: 8 آذر 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1932

به "تور آفریقای جنوبی: زالی: نگرانی کنونی ما پروازهای غیرمستقیم از کشورهای آفریقای جنوبی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آفریقای جنوبی: زالی: نگرانی کنونی ما پروازهای غیرمستقیم از کشورهای آفریقای جنوبی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید