لیست فوتی های کرونا در بوشهر ثابت ماند

به گزارش آخرین خبر، امروز موردی از فوتی کرونا در استان بوشهر به ثبت نرسید و تعداد قربانیان بر روی عدد هزار و 995 نفر ثابت ماند.

لیست فوتی های کرونا در بوشهر ثابت ماند

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از بوشهر، سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش های کرونایی بیمارستان های استان، 118 نفر است.

او اضافه نمود: در 24 ساعت گذشته 36 بیمار تازه در این بخش ها بستری شده اند که از این تعداد ابتلای 8 نفر به کرونا، قطعی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه اکنون 13 نفر در بخش مراقبت های ویژه هستند، ادامه داد: از این تعداد، 6 نفر در شرایط حاد بیماری قرار دارند.

کشمیری با اشاره به اینکه امروز مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان به ثبت نرسید، مطرح نمود: تا کنون هزار و 995 نفر به دلیل ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

او اضافه نمود: در شبانه روز گذشته 29 بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان های استان بوشهر ترخیص شده اند، که از این تعداد 16 نفر به طور قطع به کرونا مبتلا بودند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان نمود: از شروع شیوع کرونا تا به امروز 87 هزار و 604 مبتلا به این ویروس در استان شناسایی شده اند.

بیشتر بخوانید

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1920

به "لیست فوتی های کرونا در بوشهر ثابت ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست فوتی های کرونا در بوشهر ثابت ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید