جریمه یک میلیون یورویی در انتظار آمازون

به گزارش آخرین خبر، دادگاه فرانسه تأکید کرد آمازون تنها اجازه انبار کالاهای ضرروی و اقلام بهداشتی را دارد و در صورتی که از این دستور سرپیچی کند، روزانه یک میلیون یورو جریمه خواهد شد.

جریمه یک میلیون یورویی در انتظار آمازون

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، دادگاه فرانسه دستور داد آمازون تنها اجازه انبار کالاهای ضروری و اقلام بهداشتی را دارد.

این شرکت فناوری روز گذشته با انتشار بیانیه ای اعلام نمود، به فروشندگان اجازه می دهد تا حمل و نقل کالاهای غیر ضروری به انبارها را در آمریکا از سر بگیرند.

این درحالیست که آمازون برای برطرف هرچه بهتر تقاضای مصرف کننده ماه گذشته اعلام نمود که مراکز آن فقط محموله های پزشکی و کالاهای نظافت خانگی را از تجار مستقل می پذیرند.

به گزارش تک کرانچ، دادگاهی در فرانسه این حکم را صادر نموده است که آمازون فقط باید اقلام مربوط به محصولات ضروری، مانند مواد غذایی و بهداشتی را بپذیرد.

دادگاه برای رعایت این دستور 24 ساعت به آمازون مهلت داده و این شرکت برای هر روز که نتواند از این دستورالعمل پیروی کند، با مجازات روزانه یک میلیون یورو روبرو خواهد شد. برای آغاز، این حکم برای یک ماه اعتبار دارد.

آمازون قبلاً سفارشات بعضی از کالاهای غیر ضروری در فرانسه و ایتالیا را متوقف نموده بود و اولویت اصلی آن تحویل های مهم مانند مواد غذایی، محصولات بهداشتی و مراقبت شخصی بود؛ اکنون، آمازون چاره ای جز محدود کردن تحویل ها حتی در فرانسه ندارد.

این موضوع توسط یک اتحادیه به دادگاه ارائه شد که به دنبال این بود، انبارهای آمازون برای محافظت از کارمندان به کلی بسته گردد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 995

به "جریمه یک میلیون یورویی در انتظار آمازون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه یک میلیون یورویی در انتظار آمازون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید