حضور سرمربی تیم ملی والیبال زنان در تمرینات تیم پیکان

به گزارش آخرین خبر، به گزارش خبرنگاران و به نقل از باشگاه پیکان، الساندرا کمپدلی ابتدا شاهد تمرین اعضای تیم والیبال بانوان باشگاه پیکان بود و پس از آن دقایقی با سرمربی و اعضای کادر بعلاوه بازیکنان این تیم گفت و گو کرد.

حضور سرمربی تیم ملی والیبال زنان در تمرینات تیم پیکان

کمپدلی بعلاوه از سالن بدنسازی تارا در مجموعه ایران خودرو بازدید کرد و گفت:ابتدا باید بگویم از حضور در این مجموعه و خصوصا ملاقات با اعضای تیم والیبال بانوان باشگاه پیکان خوشحالم. تیم والیبال دختران این باشگاه تیم بسیار خوب و شایسته با بازیکنانی جوان و استعدادهایی درخشان است که می توانند در رده ملی و باشگاه آینده روشنی در پیش داشته باشند. این تیمی از باشگاههای خوب و قدرتمند حاضر در لیگ والیبال بانوان کشور است.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان بعلاوه در مورد شرایط باشگاه پیکان گفت:امکانات و ظرفیت های این باشگاه به واقع من را شگفت زده کرد خصوصا سالن بدنسازی که به نام تارا ساخته شده و امروز از آن بازدید کردم. اینکه همه تیم های ورزشی آقایان و بانوان پیکان بتوانند از این مجموعه استفاده نمایند یک اتفاق خوب و بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: فکر می کنم یک نگرش کاملا حرفه ای و اصولی در اینجا وجود دارد. خوشحالم که پیکان در فوتسال و والیبال بانوان فعالیت می نماید و حامی ورزش بانوان است. باید بگویم خود ما چنین امکانات خوبی در اختیار نداریم و قطعا این شرایط در فرایند آماده سازی تیم های ورزشی این باشگاه می تواند بسیار مفید و تاثیرگذار باشد.

سالن بدنسازی تارا با صرفه جویی و استفاده بهینه از اعتبارات موجود به تازگی در موسسه فرهنگی ورزشی ایران خودرو به مرحله بهره برداری رسیده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2078

به "حضور سرمربی تیم ملی والیبال زنان در تمرینات تیم پیکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور سرمربی تیم ملی والیبال زنان در تمرینات تیم پیکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید