خبرنگاران اخبار کوتاه روز دوشنبه گلستان

به گزارش آخرین خبر، گنبدکاووس - خبرنگاران - فراوری روزانه 40 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در پارک علم و فناوری، کشف 12 کیلوگرم موادمخدر در گنبدکاووس و غربالگری 99 درصد مردم بندرگز از جمله اخبار کوتاه روز دوشنبه گلستان است.

خبرنگاران اخبار کوتاه روز دوشنبه گلستان

رییس پارک علم و فناوری استان گلستان از فراوری روزانه بیش از 40 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده دست، صورت و سطوح توسط شرکت های مستقر در این پارک اطلاع داد.

مهدی غفاری گفت: در حال حاضر 4 شرکت در مجموعه پارک علم و فناوری گلستان مشغول فراوری انواع محلول ها و ژل های ضدعفونی کننده دست و سطوح هستند و در صورت تامین مواد اولیه به خصوص الکل مورد احتیاج این واحدهای فناور و همچنین کسب مجوزهای لازم توسط شرکت های دیگر، ظرفیت فراوری واحدهای فناور در پارک علم و فناوری گلستان چندین برابر خواهد شد.

**

رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت که پارسال یک میلیون و 661 هزار گلستانی برای جابه جایی و تردد از مینی بوس استفاده کردند.

قربانعلی روحی گفت: گلستان 579 دستگاه مینی بوس دارای کارت هوشمند فعال با میانگین عمر 26 سال وجود دارد که بیشتر آن ها احتیاج مبرم به نوسازی دارند.

وی ادامه داد: پارسال 3 میلیون و 309 هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی در این استان و با انجام 412 هزار و 967 سفر جابه جا شدند که نسبت به سال ماقبل از لحاظ تعداد مسافر 2 و از لحاظ تعداد سفر 7 درصد رشد داشت.

**

فرماندار بندرگز گفت : 99 درصد مردم این شهرستان معادل 45 هزار نفر در طرح غربالگری کرونا شرکت کردند.

حسین احمدی همچنین اضافه نمود: برای پیشگیری و کنترل کرونا ، عملیات سمپاشی و ضدعفونی شهر و روستاهای شهرستان با همکاری بخشداران، سپاه، شهرداری ها، دهیاری ها و نیروهای مردمی به طور مرتب در حال اجرا است.

**

در راستای ماده 89 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فرماندار گرگان و رییس حوزه انتخابیه گرگان وآق قلا اعتبارنامه رمضانعلی سنگدوینی و غلامرضا منتظری منتخبین یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی این حوزه انتخابیه را به آنان تحویل داد.

**

فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: ماموان انتظامی شهرستان سال جاری با اجرای 15 طرح عملیاتی پاکسازی نقاط آلوده پیروز به کشف 12 کیلوگرم موادمخدر، دستگیری 29 خرده فروش مواد و جمع آوری 29 معتادمتجاهر شدند.

**

موسسه سبزگامان بسکی با آغاز فرایند شیوع کرونا کمپین همراه شو عزیز را راه اندازی کرد و با یاری خیران و نیکوکاران و داوطلبان توانست هزار بسته حفاظت فردی شامل لباس ایزوله، ماسک95 n، دستکش استریل، شید صورت و کاور بلند کفش را تهیه و در اختیار کادر بهداشت و درمان بیمارستان های شرق استان گلستان قرار داد.

**

علی اصغر میرزایی فرماندار گالیکش در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان گفت: در راستای جلوگیری از وقوع سیل و طغیان رودخانه ها، بخش زیادی از کانال های زراعی این شهرستان در نیمه نخست سال جاری بتنی خواهد شد.

**

سرهنگ محمدرضا سراوانی فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان گفت: در 48 ساعت گذشته سه دزد و 2 مالخر در روستای کرند دستگیر و از چرای 300 راس گوسفند در نقطه صفر مرزی مراوه تپه به دلیل احتمال ورود غیرقانونی به خاک کشور همسایه جلوگیری شد.

**

فرمانده انتظامی گالیکش از دستگیری پنج دزد حرفه و کشف 16 فقره انواع سرقت در این شهرستان خبرداد و گفت: متهمان پس از تشکیل پفراینده تحویل مراجع قضایی شدند.

**

فرمانده انتظامی گلستان گفت: ماموران 86 دستگاه استخراج ارز دیجیتال را در 2 سوله در گرگان کشف کردند که ارزش آنها 13 میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار روح الامین قاسمی همچنین با اشاره به دستگیری دزد کابل برق در آزادشهر، اضافه نمود: به دنبال وقوع چند فقره سرقت در این شهرستان، ماموران با انجام تحقیقات خود پیروز به دستگیری متهم با سابقه 23 فقره سرقت کابل شدند.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 989

به "خبرنگاران اخبار کوتاه روز دوشنبه گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اخبار کوتاه روز دوشنبه گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید