خبرنگاران تعطیلی مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس و چند خبر کوتاه

به گزارش آخرین خبر، گنبدکاووس - خبرنگاران - تعطیلی هفته سوم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس به دلیل شرایط حاد شیوع ویروس کرونا و دستگیری سارقان طلا، کابل برق و احشام در این شهرستان مرزی و نیز لغو برگزاری 10 عروسی در مینودشت از جمله اخبار روز چهارشنبه شرق استان گلستان است.

خبرنگاران تعطیلی مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس و چند خبر کوتاه

هیات سوارکاری گنبدکاووس در اطلاعیه ای که عصر امروز چهارشنبه صادر کرد، با استناد به گزارش ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر قرمز شدن شرایط این شهرستان و شرایط حاد شیوع بیماری کووید 19 در سراسر کشور و استان گلستان و ضرورت تعطیلی تمام وقایع ورزشی، تصمیم به برگزار نکردن هفته سوم مسابقات اسبدوانی گرفت.

در اطلاعیه هیات سوارکاری گنبدکاووس آمده است که این هیات پس از بررسی شرایط و در نظر دریافت مسائل مالکان و مربیان اسب و به منظور حفظ سلامت شهروندان به ویژه علاقمندان و هواداران ورزش اسبدوانی، در نشست با رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان این تصمیم را اتخاذ کرد.

حجت االله یوسفی رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس نیز دراین خصوص به خبرنگاران گفت: ستاد مقابله با کرونا شهرستان نیز به سبب حاد شدن شرایط این بیماری، خواستار تعطیلی مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبد تا اطلاع بعدی شد.

تعطیلی مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس درحالی صورت گرفت که بهروز نیازی رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اعلام کرده بود که هفته سوم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه این شهرستان پنجشنبه و جمعه این هفته با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و بدون حضور تماشاگران و مالکان اسب ها برگزار می شود.

**

سرهنگ محمود علی فر فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: ماموران پلیس آگاهی پس از اطلاع از وقوع یک فقره سرقت طلا به ارزش پنج میلیارد ریال از منزل یکی از شهروندان، بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند و با بررسی های فنی و میدانی پیروز به دستگیری 2 سارق شدند.

فرمانده انتظامی گلستان نیز از دستگیری 2 سارق حرفه ای در گنبدکاووس خبر داد و گفت: سارقان در بازپرسی به 51 فقره انواع سرقت کابل برق و تجهیزات اداره های راهداری و آب و فاضلاب به ارزش بیش از سه میلیارریال در این شهرستان مرزی اعتراف کردند.

سرهنگ سعید دادگر همچنین از دستگیری 2 سارق دیگر با اعتراف به 16 فقره سرقت احشام از مناطق روستایی گنبدکاووس خبر داد.

**

دادستان عمومی و انقلاب مینودشت از تشکیل 11 پرونده به اتهام تهدید علیه بهداشت و سلامت عمومی خبر داد و گفت: این افراد بر خلاف شیوه نامه بهداشتی و با وجود شرایط قرمز شهرستان از نظر شیوع کرونا، مراسم عروسی برگزار کردند.

حسینعلی ایزد افزود: در چند روز گذشته هم با اعلام مرکز بهداشت، برگزاری 10 مراسم عروسی در خانه با حکم قضایی لغو شد.

وی، پلمب هشت آرایشگاه زنانه، سه واحد صنفی و یک باب نانوایی را از دیگر اقدامات انجام شده برای کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری کووید 19 در شهرستان مینودشت اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری گلستان، دیروز سه شنبه 27 آبان، دادستان بندرترکمن نیز از تشکیل 30 پرونده برای برگزار کنندگان مجالس عروسی و عزا در شرایط قرمز کرونایی این شهرستان ساحلی خبر داد.

همچنین چند روز پیش نیز با دستور سرپرست دادستان گمیشان، دامادی که باوجود تذکرهای چندباره، مجلس عروسی با 400 میهمان برگزار کرده بود، بازداشت و از ادامه مراسم جلوگیری شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1384

به "خبرنگاران تعطیلی مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس و چند خبر کوتاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعطیلی مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس و چند خبر کوتاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید