خبرنگاران حداکثر افزایش شهریه دانشگاه های غیردولتی 20 درصد است

به گزارش آخرین خبر، تهران- خبرنگاران- رییس اتحادیه دانشگاه های غیردولتی غیرانتفاعی گفت: شهریه دانشگاه های غیردولتی بین 10 تا 20 درصد و کمتر از سال گذشته افزایش می یابد.

خبرنگاران حداکثر افزایش شهریه دانشگاه های غیردولتی 20 درصد است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اقامت تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

علی آهون منش روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه و آموزش خبرنگاران فرایند ثبت نام از دانشجویان را مجازی خاطرنشان کرد و گفت: میزان افزایش شهریه در اختیار هیأت های امنای دانشگاه ها است؛ سال گذشته تا 25 درصد افزایش یافت اما سال جاری به دلیل مسائل خانواده ها در پی بحران کرونا، مقداری سقف را پایین تر آوردیم و اعمال افزایش 10 تا 20 درصدی را در اختیار هیأت های امنای دانشگاه ها قرار داریم.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی دانشگاه های غیردولتی غیرانتفاعی گفت: آغاز سال تحصیلی دانشجویان ورودی قدیم از 15 شهریورماه است و از زمانی که نتایج کنکور اعلام گردد، سال تحصیلی دانشجویان ورودی جدید هم آغاز خواهد شد.

وی گفت: دانشجویان ورودی جدید دو تا سه هفته برای آشنایی با محیط دانشگاه و استادان در دانشگاه حضور می یابند.

آهون منش درباره فراهم بودن زیرساخت های دانشگاه های غیردولتی برای آغاز آموزش های الکترونیکی نیز گفت: زیرساخت ها برای آموزش های مجازی خیلی بهتر از ترم گذشته است؛ در ترم قبل 85 درصد پیروز عمل کردیم و فقط 15 درصد دانشجویان به صورت آفلاین و با یاری لوح فشرده آموزشی تحصیل کردند.

رییس اتحادیه دانشگاه های غیردولتی غیرانتفاعی، اضافه کرد: در ترم تحصیلی جاری 95 درصد آموزش ها به صورت الکترونیکی و به طور قطع با پهنای باند پر قدرت انجام می گردد.

آهون منش درباره میانگین ظرفیت های خالی دانشگاه های غیردولتی در سال تحصیلی جدید، گفت: به طور کلی حدود 180 هزار ظرفیت پذیرش در دانشگاه های غیردولتی وجود دارد که 50 درصد معادل 90 هزار جایگاه در سال تحصیلی جدید خالی می ماند.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1257

به "خبرنگاران حداکثر افزایش شهریه دانشگاه های غیردولتی 20 درصد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حداکثر افزایش شهریه دانشگاه های غیردولتی 20 درصد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید