خبرنگاران 51 فرد کرونایی در بخش مراقبت بیمارستان های یزد بستری هستند

به گزارش آخرین خبر، یزد -خبرنگاران - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به اینکه هم اکنون 51 فرد مشکوک به ویروس کرونا در بخش مراقبت های ویره بیمارستان های استان بستری هستند، از شهروندان رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بیشتری را خواستار شد.

خبرنگاران 51 فرد کرونایی در بخش مراقبت بیمارستان های یزد بستری هستند

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، سید ابراهیم سلمانی افزود: این افراد به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند و خدمات پزشکی را دریافت می کنند.

سلمانی با بیان اینکه هم اکنون 157 تن به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان های استان بررسی هستند ، گفت: با توجه به روزهای پایانی سال، عادی انگاری شیوع ویروس کرونا از سوی مردم مشاهده می شود و در صورت ادامه این شرایط محدودیت های بیشتری اعمال می شود.

همچنین محمدعلی طالبی استاندار یزد دوشنبه شب در نشست ستاد مقابله با کرونا با اشاره به لزوم پیشگیری از شیوع موج چهارم کرونا، خصوصا کرونا جهش یافته از نوع انگلیسی گفت: نظارت ها برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان افزایش می یابد.

به گفته وی مسوولان همه دستگاه ها موظف هستند با نظارت دقیق در حوزه های مربوط به خود شرایط کنونی استان را مدیریت کنند تا با کمترین مشکل شرایط موجود پشت سر گذاشته شود.

همچنین سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیروز(دوشنبه) با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در ایران گفت: تا به امروز یک میلیون و 582 هزار نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت 89 نفر از بیماران در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان بیماری کووید 19 در ایران به 59 هزار و 572 نفر رسید.

سیما سادات لاری افزود: در 24 ساعت گذشته تا ظهر چهارم اسفند 1399 بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، هشت هزار و 263 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شدند که از این تعداد 741 نفر بستری شدند.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 اسفند 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1559

به "خبرنگاران 51 فرد کرونایی در بخش مراقبت بیمارستان های یزد بستری هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 51 فرد کرونایی در بخش مراقبت بیمارستان های یزد بستری هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید