خواهرخواندگی موجب آشنایی جهان با خلاقیت و هوش ایرانیان می گردد

به گزارش آخرین خبر، شهردار اصفهان گفت: خواهرخواندگی و ارتباط مداوم با خواهرخوانده ها موجب افزایش ارتقا فرهنگی در میان دو شهر خواهرخوانده خواهد شد و مردم جهان مثل فرایبورگ با هوش و خلاقیت ایرانی ها آشنا خواهند شد.

خواهرخواندگی موجب آشنایی جهان با خلاقیت و هوش ایرانیان می گردد

به گزارش خبرنگاران، قدرت الله نوروزی آیین اختتامیه ورک شاپ دانشجویان فرهنگ و هنر1 و دانشگاه فرایبورگ آلمان که در شهر فرایبورگ برگزار گردید، اظهار کرد: خواهرخواندگی بین شهرها می تواند دستاوردهای بسیاری میان شهرها ایجاد کند. بانوان آلمانی اردیبهشت سال جاری به اصفهان سفر کردند و امروز شاهد هستید هنرمندان اصفهانی و دانشجویان دانشگاه فرهنگ و هنر با ذوق و علاقه به فرایبورگ سفر نموده اند.

وی اضافه نمود: در اصفهان می پرسند خواهرخواندگی و این سفرها چه فایده ای برای شهر دارد، این اتفاقات نشان می دهد که خواهرخواندگی و در ارتباط بودن موجب ارتقا فرهنگی دو شهر خواهد شد. یکی از حسن های این اتفاق این است که مردم فرایبورگ متوجه شدند ایرانی ها و اصفهانی ها چه هنرهایی دارند و هنرمندانی هستند با هوش و خلاق که می توانند موجب ارتقا هنر شوند.

شهردار اصفهان ادامه داد: این ارتباط اصفهان و فرایبورگ گسترده تر هم خواهد شد چراکه باید همه هنرمندان به این شهر بیایند و شاهد برگزاری نمایشگاه هایی در فرایبورگ و اصفهان باشیم. برگزاری کارگاه های مشترک میان دانشجویان و هنرمندان این دو شهر موجب ارتقا هر دو طرف خواهد شد.

نوروزی توضیح داد: آلمانی ها در همه زمان ها همراه مردم ایران بوده اند باید از آنها تشکر کنم و از آلمان به مردم اصفهان پیغام می دهم که انشاالله ارتباط میان اصفهان و فرایبورگ بیش از پیش گردد و مردم این دو شهر با یکدیگر آشنا شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 30

به "خواهرخواندگی موجب آشنایی جهان با خلاقیت و هوش ایرانیان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواهرخواندگی موجب آشنایی جهان با خلاقیت و هوش ایرانیان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید