دردسر سیستم تشخیص چهره برای بیکاران!

به گزارش آخرین خبر، مسائل اخیری که در ارتباط با پایایی سیستم تشخیص چهره به وجود آمده، به شهروندان آمریکایی که در تنگنای مالی قرار دارند، آسیب زده است.

دردسر سیستم تشخیص چهره برای بیکاران!

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، پایگاه خبری مادربورد گزارش نموده که شکایت هایی درباره سیستم تشخیص چهره ID.me دستکم در 21 استان آمریکا برای آنالیز هویت افراد متقاضی دریافت بیمه بیکاری وجود دارد. هنگامی که سیستم تطبیق چهره نمی تواند هویت آن ها را تایید کند، برخی از افراد هفته ها یا ماه ها بدون بیمه بیکاری مانده اند و گاهی شانسی برای دریافت یاری به وسیله سیستم چت ویدیویی برای حل این مسائل نداشته اند.

بلیک هال، مدیر ID.me به جای فناوری، کاربران را مقصر این مسائل خوانده و اظهار نموده است که الگوریتم تطبیق چهره 99.9 درصد دقت عمل دارد و هیچ ارتباطی بین رنگ پوست و شناسایی اشتباه وجود ندارد. وی گفته است مردم سلفی ها را به درستی به اشتراک نمی گذارند یا به دستورالعمل ها عمل نمی نمایند.

پایگاه خبری مادربورد خاطرنشان نموده که برخی از افراد سه کوشش ناموفق برای دریافت تایید سیستم تشخیص چهره داشته اند. اما شرکت مسئول مدعی است هزینه های کلاهبرداری بیمه بیکاری ملی در چند ماه گذشته به سرعت افزایش پیدا نموده و از 100 میلیارد دلار به 400 میلیارد دلار رسیده است بدون این که تعیین کند این زیان چگونه محاسبه شده است.

بر اساس گزارش انگجت، هر چه که درباره فناوری ID.me روی داده است، با این حال وقایع مربوط یکی از دلایلی را برجسته می نماید که چرا دولت های استانی و فدرال امیدوارند تشخیص چهره را محدود نمایند. حتی اگر مسئله حریم خصوصی و امنیت هم مطرح نباشد، به نظر نمی رسد به حد کافی قابل اتکا باشد تا از مسائل قابل توجه اجتناب کند. نرخ موفقیت 99.9 درصد این سیستم همچنان باعث شده است بسیاری از مردم بدون بیمه بیکاری بمانند. شاید لازم باشد چنین سیستم هایی قابل اطمینان تر باشند تا این دردسر ها را در آینده حذف نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1816

به "دردسر سیستم تشخیص چهره برای بیکاران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دردسر سیستم تشخیص چهره برای بیکاران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید