رکوردشکنی باشگاه میلان در ثبت ضرر اقتصادی

به گزارش آخرین خبر، باشگاه میلان در فصل گذشته متحمل ضرر اقتصادی شده که در تاریخ این باشگاه بی سابقه محسوب می گردد.

رکوردشکنی باشگاه میلان در ثبت ضرر اقتصادی

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، گزارش اقتصادی سالانه باشگاه میلان نشان می دهد که این باشگاه در فصل 19-2018 متحمل 145.9 میلیون یورو ضرر اقتصادی شده است که این رقم اُفتی 6.1 درصدی را در درآمدهای این باشگاه نسبت به فصل گذشته نشان می دهد.

این گزارش که امضای مدیر باشگاه ایوان گازیدیس به آن سندیت داده است، نشان می دهد که میلانی ها نسبت به سال گذشته 20 میلیون یورو بیشتر متحمل ضرر اقتصادی شده اند.

ضرر اقتصادی که باشگاه میلان در فصل متحمل شده، بالاترین رقم ثبت شده در تاریخ این باشگاه محسوب می گردد، اما چیزی که مدیران روسونری را بیشتر نگران می نماید، اُفت درآمدهای آنها از منابع مختلف است.

کل درآمد باشگاه میلان در فصل 18-2017 به 255.8 میلیون یورو می رسید که این رقم در فصل به 241.1 میلیون یورو کاهش پیدا نموده است.

مهمترین درآمدهای باشگاه از محل فروش بازیکن، اسپانسرها و فروش بلیت است که تمام آنها در فصل گذشته اُفت داشته و این در حالیست که تنها درآمد باشگاه که افزایش داشته، حق پخش تلویزیونی است که از 109.3 به 113.8 میلیون یورو رسیده است.

یکی از مهمترین دلایل اُفت درآمدهای باشگاه میلان، ناکامی میلاین ها برای عقد قراردادی جدید با شرکت تلکام به عنوان حامی اقتصادی بود که 6.7 میلیون یورو از درآمدهای سالانه باشگاه کاست. در همین حال هزینه های اداره باشگاه به 373 میلیون یورو رسیده است که افزایشی 5.1 درصدی را نشان می دهد.

بخش زیادی از این رقم صرف جذب بازیکنان قرضی شد که تنها برای یک مورد آن گونسالو ایگواین - کسی که تنها شش ماه برای روسونری بازی کرد - 10.2 میلیون یورو پرداخت شد. رقمی نزدیک به سه میلیون یورو هم برای قرض دریافت تیموئه باکایوکو از چلسی پرداخت شد، اما هیچ کدام از این دو بازیکن فصل گذشته جزو بهترین های روسونری نبودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 401

به "رکوردشکنی باشگاه میلان در ثبت ضرر اقتصادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردشکنی باشگاه میلان در ثبت ضرر اقتصادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید