رییس کنفرانس مشورتی: چالش های پیش روی چین بی سابقه است

به گزارش آخرین خبر، پکن- خبرنگاران- رییس کنفرانس مشورت سیاسی خلق چین در آیین اختتامیه اجلاس سالانه این کنفرانس در پکن گفت که چالش های پیش روی کشور بی سابقه است.

رییس کنفرانس مشورتی: چالش های پیش روی چین بی سابقه است

به گزارش خبرنگاران وانگ یانگ روز آدینه در جمع بیش از 2 هزار نماینده این کنفرانس که به مدت 10 روز در پکن برگزار گردید از همه خواست به راهبردها و رهنمودهای حزب حاکم برای مقابله با این چالش ها پایبند باشند و از حزب با جان و دل حمایت نمایند.

رییس بزرگترین مرجع رایزنی چین خاطر نشان کرد باید اندیشه های شی جین پینگ رییس جمهوری خلق چین را محترم شمرد و به آنها پایبندی نشان داد و اتحاد ملی را حفظ کرد.

وی راه برون رفت از شرایط پیچیده امروز چین را اتحاد دانست و گفت: باید جهت توسعه را با وحدت و با حمایت از حزب و با ارزیابی های دقیق و صحیح ادامه دهیم.

چهارمین فرد بلند پایه کادر رهبری چین گفت: کشور با چالش های بی سابقه ای روبرو است تقاضاهای اجتماعی به همراه مخاطرات افزایش یافته و سطح خطر به شکل نگران نماینده و بی سابقه ای بالا است.

با تور چین سفر کنیم.

این هشدارها در حالی داده می گردد که چین درگیر جنگ تجاری با آمریکا است از لحاظ مالی نگرانی های بالایی دارد رشد مالی در حال کاهش است و نرخ تورم بالا رفته است و دولت برای پیشبرد اصلاحات مالی جهتی ناهموار دارد.

دولت چین اعلام نموده است که سال 2019 میلادی سالی بسیار سخت با چالش های پیش بینی شده و پیش بینی نشده برای کشور است و همه باید برای مبارزه ای سرسختانه آماده باشند.

چین سال جاری هفتادمین سالگرد حاکمیت حزب کمونیست را جشن می گیرد و همزمان شی جین پینگ دبیر کل حزب و رییس جمهوری چین از چالش های کشور با عنوان قوی سیاه و کرگدن خاکستری یاد نموده است.

آمارها نشان می دهد رشد مالی 2019 چین نزدیک به 6 تا 6.5 درصد است که پایین ترین رقم 30 سال گذشته خواهد بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 104

به "رییس کنفرانس مشورتی: چالش های پیش روی چین بی سابقه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رییس کنفرانس مشورتی: چالش های پیش روی چین بی سابقه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید