زمین خواری 8 میلیاردی در کنگان

به گزارش آخرین خبر، جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف یک فقره زمین خواری به ارزش 8 میلیارد ریال در شهرستان کنگان در استان بوشهر اطلاع داد.

زمین خواری 8 میلیاردی در کنگان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی پلیس بوشهر، سرهنگ حیدر سوسنی درباره جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت کننده حقوقی اداره راه و شهرسازی شهرستان کنگان مبنی بر اینکه شخصی 400 متر مربع از اراضی دولت متعلق به آن اداره را تصرف نموده و به فروش رسانده است موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس نهاده شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با رصد اطلاعاتی و تحقیقات میدانی آنالیز لازم انجام شد و پس از جمع آوری مدارک و مستندات تعیین شد موضوع صحت داشته و فرد مورد نظر اقدام به تصرف و فروش 400 متر مربع از اراضی متعلق به اداره راه و شهرسازی نموده است.

جانشین فرمانده انتظامی بوشهر با بیان اینکه پس از تکمیل تحقیقات متهم دستگیر و در اختیار مراجع قضائی نهاده شد، گفت: طبق نظر کارشناس مربوطه ارزش زمین تصرف شده 8 میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ سوسنی ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با پدیده زمین خواری گفت: شهروندان می توانند در صورت اطلاع از وقوع چنین پدیده ای و اطمینان از صحت آن، مراتب را به وسیله مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 523

به "زمین خواری 8 میلیاردی در کنگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمین خواری 8 میلیاردی در کنگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید