سرمربی شارجه: بازیکنان تراکتور شرایط بدنی خوبی دارند، نقاط ضعف و قوت حریف را آنالیز کردیم

به گزارش آخرین خبر، سرمربی شارجه امارات، شرایط بدنی بازیکنان تراکتور ایران را ستود.

سرمربی شارجه: بازیکنان تراکتور شرایط بدنی خوبی دارند، نقاط ضعف و قوت حریف را آنالیز کردیم

جهت دریافت مشاوره خدمات تراکت a5 از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، عبدالعزیز العنبری در نشست خبری پیش از ملاقات شارجه امارات مقابل تراکتور ایران گفت: آماده سازی تیم ما برای بازی با تراکتور به خوبی پیش می برود و کادر فنی، بازی ما را مقابل نیروی هوایی آنالیز کردند. ما ملاقات تراکتور را مقابل پاختاکور دیدیم تا از ضعف و قوت حریف مطلع شویم. با تیمی روبرو هستیم که شرایط فیزیکی خوبی دارند و امیدوارم بازیکنان شارجه، عملکرد خوبی ارائه نمایند.

وی درخصوص شرایط مصدومان تیم شارجه اعلام کرد: ایگور کورنادو و الحسن صالح به صورت انفرادی و به همراه مربی بدنساز تیم تمرین می نمایند. آنها هنوز در تمرینات گروهی حاضر نشده اند و پس از بازی سوم، کاملاً آماده شرکت در مسابقات خواهند شد.

همچنین لوان پریرا هافبک برزیلی شارجه در این نشست خبری گفت: می دانیم لیگ قهرمانان آسیا فرصتی عظیم برای همه بازیکنان است و باید عملکرد خوبی در این رقابت ها داشته باشیم. روی بازی فردا تمرکز نموده ایم و آماده ملاقاتی سخت هستیم.

وی درخصوص شرایط مصدومیت خود و زمان بازگشت به میادین اعلام کرد: من برای بازگشت سریع تر به میادین، سخت تمرین کردم و تمام تلاشم را خواهم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 1666

به "سرمربی شارجه: بازیکنان تراکتور شرایط بدنی خوبی دارند، نقاط ضعف و قوت حریف را آنالیز کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی شارجه: بازیکنان تراکتور شرایط بدنی خوبی دارند، نقاط ضعف و قوت حریف را آنالیز کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید