AFC: بشار رسن یکی از ستاره های جام ملت های آسیا

به گزارش آخرین خبر، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از هافبک پرسپولیس و تیم ملی عراق به عنوان یکی از ستاره های جام ملت های آسیا یاد کرد.

AFC: بشار رسن یکی از ستاره های جام ملت های آسیا

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از AFC، جام ملت های آسیا کمتر از 50 روز دیگر شروع می گردد و سایت AFC در ادامه معرفی ستاره های این دوره از رقابت ها از بشار رسن نام برد.

بشار رسن پنج سال بعد از این که با عراق به قهرمانی در رقابت های زیر 22 سال آسیا رسید، باید در امارات برای اولین بار حضور در جام ملت های آسیا را تجربه کند. او حالا خودش را به عنوان یک ستاره برای تیم ملی کشورش معرفی نموده است. او بعد از حضوری پیروز در لیگ قهرمانان آسیا، حالا به درخشش در امارات چشم دوخته است. او در تمام رده های تیم ملی فوتبال عراق بازی نموده و اکنون بازیکن اصلی و محوری در تیم کاتانچ محسوب می گردد.

او فوتبال خود را به عنوان هافبک راست شروع کرد و در ادامه در مرکز زمین به بازی گرفته شد. بازی های فانتزی این بازیکن، زیبایی خاصی به شکل تیمش می دهد.

رسن در جام ملت های آسیا می تواند با چند هم تیمی خود در پرسپولیس در جریان بازی عراق و ایران روبرو گردد. تیم او یعنی عراق در جام ملت های آسیا با ویتنام، یمن و ایران هم گروه است. هر چند عراقی ها شانس اول قهرمانی نیستند ولی این تیم در سال 2007 نیز در چنین شرایطی توانست فاتح جام ملت های آسیا گردد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش تر از علیرضا جهانبخش نیز به عنوان یکی از ستاره های جام ملت های آسیا یاد نموده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 668

به "AFC: بشار رسن یکی از ستاره های جام ملت های آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "AFC: بشار رسن یکی از ستاره های جام ملت های آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید