سعیدی: فدراسیون ژیمناستیک از مسیرهای غیر رسمی برای دریافت ویزا اقدام کرد و قصور داشت

به گزارش آخرین خبر، دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: فدراسیون ژیمناستیک از راه های غیر رسمی برای دریافت ویزای استرالیا اقدام کرده و کار به تعویق افتاده است.

سعیدی: فدراسیون ژیمناستیک از مسیرهای غیر رسمی برای دریافت ویزا اقدام کرد و قصور داشت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، کیکاووس سعیدی در حاشیه آیین بزرگداشت و رونمایی از دست نوشته های جهان پهلوان تختی در موزه ورزش کمیته ملی المپیک، در خصوص موضوع عدم اعزام سه ملی پوش ژیمناستیک به جام جهانی استرالیا به دلیل صادر نشدن ویزا گفت: در این زمینه به کمیته دیر اطلاع رسانی شد. البته هنوز فرصت هست و صالحی امیری با کمیته بین المللی المپیک رایزنی کرده و از طرف آنها قول مساعدت داده شده و آنها نیز به کمیته المپیک استرالیا ابلاغ کردند و رایزنی برای صدور ویزا اجرا شده است.

وی اضافه نمود: تا حدودی فدراسیون ژیمناستیک قصور داشته و اگر زودتر مکاتبه می کرد و ما ورود می کردیم و کار از مسیرهای رسمی انجام می شد، بهتر بود. فدراسیون از راه های غیر رسمی اقدام کرده و کار به تعویق افتاده است.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص طرح نهایی لباس کاروان گفت: طرح های متعددی در ستاد مد و لباس ارائه شده و توسط کارشناسان مورد ارزیابی قرار گرفته است.طرح باید مبتنی بر فرهنگ و ورزش ما باشد. خوشبختانه کار به خوبی پیش رفته و طرح های نهایی آماده است و به زودی نهایی می شود. بعد از تصویب، طرح به مزایده گذاشته می شود تا تولید شود. مراحل کار تا پایان سال انجام می شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 791

به "سعیدی: فدراسیون ژیمناستیک از مسیرهای غیر رسمی برای دریافت ویزا اقدام کرد و قصور داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعیدی: فدراسیون ژیمناستیک از مسیرهای غیر رسمی برای دریافت ویزا اقدام کرد و قصور داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید