غفور: تیم ایران سال جاری به خوبی سازماندهی شده است، آموختن برای من هرگز متوقف نمی گردد

به گزارش آخرین خبر، ملی پوش والیبال ایران گفت: در میان مربیانی که با آنها کار نموده ام اگر بخواهم تنها یک نفر را انتخاب کنم، قطعاً خولیو ولاسکوی بزرگ خواهد بود.

غفور: تیم ایران سال جاری به خوبی سازماندهی شده است، آموختن برای من هرگز متوقف نمی گردد

به گزارش خبرنگاران، امیر غفور، قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران در خلال بازی های تیم ملی در لیگ ملت های 2019 گفت وگوی مختصری با سایت فدراسیون جهانی والیبال انجام داد و در خصوص هم تیمی های خود و تجربه بازی در سری A1 ایتالیا صحبت کرد.

غفور در آغاز صحبت های خود گفت: بسیاری از بازیکنان ایرانی در باشگاه های خارجی بازی می نمایند و همین موضوع باعث شده تا تجربه آنها بالاتر برود. این افزایش تجربه تاثیر مثبتی روی بازی های تیم ملی ایران نیز گذاشته و من امیدوارم که باعث موفقیت ما در لیگ ملت ها گردد.

غفور ادامه داد: خدا را شکر می کنم که آغاز بسیار خوبی در مسابقات سال جاری داشتیم. تیم ما نسبت به سال گذشته عملکرد بسیار بهتری دارد و ما شاهد پیشرفت تیم ملی ایران از یک مسابقه به مسابقه بعدی هستیم. تیم ما سال جاری به خوبی سازماندهی شده و هدف نهایی ما رسیدن به مرحله فینال لیگ ملت هاست .

ملی پوش والیبال ایران گفت: هر چه سن یک بازیکن بیشتر می گردد، تجربیات بیشتری از مربیان مختلفی که با آنها کار می نماید به دست می آورد. من نیز وقتی جوان بودم، تجربه چندانی نداشتم و با سایر بازیکنان هماهنگ نبودم ولی با گذشت زمان تجربیات بیشتری به دست آوردم و تکنیک ها و نکات مختلف زیادی را در زمین بازی آموختم.

غفور توضیح داد: آموختن برای من هرگز متوقف نمی گردد و ما همیشه از مربیان، بازیکنان، دوستان حتی تماشاگران نکات مختلفی می آموزیم. هر کدام از آنها می توانند یک نکته مثبت و موثر به بازیکن یاد بدهند.

امتیاز آورترین بازیکن لیگ ملت ها گفت: در میان مربیانی که با آنها کار نموده ام اگر بخواهم تنها یک نفر را انتخاب کنم، قطعاً خولیو ولاسکوی بزرگ خواهد بود چون او درس های باارزش و آموزنده و ما یاد داد و به رشد شخصیت حرفه ای و همچنین غیر ورزشی ما یاری بسیاری کرد.

غفور در سرانجام گفت: ولاسکو به ما یاری کرد تا دیدگاه خود را نسبت به ورزش والیبال تغییر دهیم. او به ما آموخت که تمام بازیکنان بزرگ جهان مرتکب اشتباه می شوند ولی باید از این اشتباهات خود درس بگیریم و آنها را تکرار نکنیم چون اگر اشتباهات خود را تکرار کنیم دچار مسئله و اشتباه بزرگتری شده ایم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 199

به "غفور: تیم ایران سال جاری به خوبی سازماندهی شده است، آموختن برای من هرگز متوقف نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غفور: تیم ایران سال جاری به خوبی سازماندهی شده است، آموختن برای من هرگز متوقف نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید