فرصت های سرمایه گذاری در سراسر کشور احصا شده، اخذ مجوز ها و اقدامات مقدماتی اجرا شده و قراردادها آماده امضا است، گردشگری آینده خوبی برای کشور دارد

به گزارش آخرین خبر، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در تبادل نظر با روزپلاس از جذب سرمایه مردم برای توسعه گردشگری سخن گفت و تاکید نمود: در همه جای کشور فرصت برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری احصا شده است.

فرصت های سرمایه گذاری در سراسر کشور احصا شده، اخذ مجوز ها و اقدامات مقدماتی اجرا شده و قراردادها آماده امضا است، گردشگری آینده خوبی برای کشور دارد
سید عزت الله ضرغامی گفت: در نمایشگاه بین المللی، گردشگری و صنایع دستی که هفته قبل برگزار گردید ما هزار و صد فرصت سرمایه گذاری را معرفی کردیم، بنابراین سرمایه گذارانی که می خواهند در این حوزه سرمایه گذاری نمایند بدانند که در همه جای کشور این فرصت احصا شده است. در برخی موارد همه چیز پای امضای نهایی است و کارها انجام و مجوزها گرفته شده است. هر کسی که داوطلب باشد نیازی به کوشش بیشتر برای دریافت مجوزها ندارد.

ضرغامی گفت: انشالله تبصره 18 که عملکرد بسیار خوبی در دوره قبل داشته به زودی عملیاتی و ابلاغ می گردد. بنابراین تسهیلات بانکی خوبی هم در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهیم، موانع را رفع کنیم، فرصت ها را هم که احصا کردیم، انشالله سرمایه گذاران حتما از سرمایه گذاری در حوزه گردشگری پشیمان نخواهندشد.

وی تاکید نمود: گردشگری آینده بسیار خوبی برای آینده کشور دارد به خصوص مکان هایی که با سرگرمی و شادی مردم سرو کار دارد کوچکترین سرمایه گذاری نتیجه خوبی خواهد داشت. با این فرصت های اعلام شده کار را برای سرمایه گذاران راحت کردیم.

منبع: گردشبان
انتشار: 27 بهمن 1401 بروزرسانی: 27 بهمن 1401 گردآورنده: anti6.ir شناسه مطلب: 2265

به "فرصت های سرمایه گذاری در سراسر کشور احصا شده، اخذ مجوز ها و اقدامات مقدماتی اجرا شده و قراردادها آماده امضا است، گردشگری آینده خوبی برای کشور دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت های سرمایه گذاری در سراسر کشور احصا شده، اخذ مجوز ها و اقدامات مقدماتی اجرا شده و قراردادها آماده امضا است، گردشگری آینده خوبی برای کشور دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید